zaterdag 28 april 2012

Monde Leone

Vanavond met vriendin Marlous naar de voorstelling van Monde Leone geweest... een onbekend talent die prachtige dingen maakt en doet. Hij zingt mooie liedjes en verteld hele mooie verhalen. Zijn passie is te horen in zijn verhalen. Hij word geraakt door de kleine dingen die er toe doen maar die niemand zal missen als ze er niet meer zijn.... maar toch.. ze kleuren de wereld en maken een betere wereld valt me op. Zo had hij een zoektocht naar de kabouter van Utrecht, overal verscheen deze kabouter en hij heeft gezocht en gezocht omdat hij een kabouter in zijn tuin wilde bij hem thuis op een blinde muur, en via via is hij in contact gekomen met de maker van de kabouter en die heeft op zijn muur thuis een prachtige kabouter gemaakt. Ook kwam hij in aanraking met een kunstenaar uit london, die kleine plakjes kauwgom beschilderd met hele grappige kleine schilderijen.. een lust voor het oog om ze te zien vind ik.. genieten gewoon... dus dat is zo gaaf vind ik van deze man hij ziet kleine dingen zoekt het uit en komt met het gouden randje.... hij zingt prachtige liederen, en maakt mooie films en heeft interessante dingen te vertellen. kortom ik vind monde leone een aanrader voor heel heel veel mensen... Deze voorstelling, werd gehouden in het Castellum maar waar was onbekend.. maar het bleek in het ketelhuis te zijn van het theater.. een prachtige plek waar je als publiek naar toe werd begeleid.. 5 trappen op om daar dan in een hele kleine besloten voorstelling te kijken naar deze man.. uniek weer en een bijzondere plek om te zijn.. tenminste ik vind het prachtig om eerlijk te zijn. Ik had deze kunstenaar al ontdekt op de parade in utrecht op aanraden van vriendin Maroeska, die eigenlijk mee zou gaan, maar die was ziek dus ben ik met vriendin Marlous gegaan....
voor meer info over Monde Leone klikt op zijn naam en je komt bij zijn site.hieronder ook wat links naar kleine filmpjes van Monde Leone
Kabouter  genomineerd  je danst zoals je bent in bed
 tevens wil ik hier een link zetten naar de juan man.. een link naar een man die zijn depressie overwon door iets speciaals te gaan doen.. hij gaf free hugs weg en dat werkte thearpeutisch voor hem maar ook voor veel andere mensen  Freehugman



Geen opmerkingen:

Een reactie posten