vrijdag 20 april 2012

er was er 1 jarig..

zo nu is het dan afgerond.. gisteren zijn mijn beste vrienden met mijn petekinderen geweest om mijn verjaardag te vieren. Ik regel al vanaf dat ik ze ken dat ze komen eten, een 5 gangen menu, met een dubbele reden, dat we lekker samen bijpraten en gezellig samen zijn.Door onze drukke werkzaamheden komt het er nooit echt van dat we het gewoon leuk en gezellig hebben samen een hele avond en nu dus wel heerlijk genieten met elkaar.
Ik had natuurlijk groots uitgepakt, maar zij nog groter..
ten eerste hadden ze en prachtig bord gemaakt met daarin in waxines het getal 50, en daarna moest ik mijn kamer uit en gingen ze mijn kamer versieren, die boefjes van 4 en 8

 Daarna kreeg ik te horen dat ik niet mijn slaapkamer meer in mocht totdat ik zou gaan slapen.... dat beloofde niet veel goeds, zo te zien aan de oogjes van die twee. Maar goed ze kwamen voor het eten, en standaard maak ik het zelfde gerecht omdat ze daar zo van houden, dit keer natuurlijk een aangepaste versie voor de boefjes die niet alles nog lusten.
de voorbereidingen waren enorm dit keer, want ik wilde een 5 gangen menu presenteren




Daarnaast werd natuurlijk de tafel gedekt in stijl



Het menu bestond uit een voorgerecht van tomaten met buffelkaas
daarna tomaten of champinonen soep
daarna zure room pasta
met voor de boys pasta met mayo, ketchup en geraspte kaas
met natuurlijk voor de gezondheid een salade goed gevuld erbij
daarna als toetje, voor de boys vla met smarties
en voor ons machtig toetje, ( volgens geheim en bijzonder recept)
daarna koffie met chocoladetaart en bonbons.. en slagroom
kortom een calorieen bom... en het is lekker geweest
moet wel bekennen dat ik deze nacht last had van het zuur, zoveel vet eten is mijn maag niet meer gewend maar ach dat mag de pret niet drukken toch.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten