zaterdag 7 april 2012

im feeling hot hot hot....

Donderdagmiddagof eigenlijk al woensdagavond had ik het gevoel dat mijn auto nou niet helemaal geweldig was, ik vond het wat warm eigenlijk.. dus ik dacht dan maar de airco aan , en dat kan in een fordje ka... gek he zon klein wagentje en toch daarin een airco.. en je hoeft niet eens de ramen open te draaien... dat scheelt..
Nu dus wel, terwijl ik op weg was naar leiderdorp, brak aan alle kanten mij het zweet uit, en ik maar zuchten en piepen, en maar denken ik krijg toch geen griep, maar al gutsend kwam ik aan in leiderdorp en ik stap de auto uit en weg de warmte. .. dus geen griep maar wat dan wel...dus ik nadenken, maar geen idee. Terug naar huis leg ik even totaal onschuldig mijn hand op de kachel en ik verbrand me bijna, hij is smoor heet... en dus ik de airco weer aan en ja hoor het blijft warm..... en het word nog warmer want hij was al warmgedraaid van de heenreis.. dus ik meteen de garage gebeld, ik had al behoorlijk de pest in, mede omdat ik de week ervoor net 1200 euro aan onkosten had gehad aan mijn auto en nu dit erbij vind ik nogal vervelen, mede omdat hij een grote beurt had gehad en dus helemaal na was gekeken... ik bellen, ja komt u maar morgen langs... nou dacht het ff niet, ik in de opstand, want ze hebben het gemaakt en nog geen week geleden dus ik vind GARANTIE GRATIS NU MAKEN... dus ik naar de garage, onderweg nog bijna een fietser omvergereden omdat die mevrouw dacht dat ze wel even voor mijn auto langs kon maar dat kon dus niet.. dus ik.. op de rem vol op en voor het eerst van mijn leven heb ik met mijn vinger tegen mij voorhoofd gewezen en de zo beroemde uitnodiging verzonden met mijn middelvinger.. ( hoe diep kan ik zinken in mijn kwaadheid om die auto....een uitnodiging aan een vrouw... als het nou een leuke man was. alla maar aan een vrouw....)Ik heb er geen spijt van dat ik dit heb gedaan maar vond het wel wat overtrokken maar ja ik ben ook een mens ergens.. dus ik naar de gargae, en hup ik naar binnen heb mijn sleutels afgegeven en ik denk dat ik iets uitstraalde van PAS OP...VURIE AANBOORD.. want ze waren vreselijk lief.. ik mocht koffie pakken ze gingen het meteen maken.. en binnen een uur wat het klaar en af... en ik zat daar met al mijn niet weg te laten vloeien frustratie en opgekropte woede maar braaf in de viva te bladeren...... maar goed de auto gemaakt, er was inderdaad iets stuk aan de verwarming dus dat hebben ze gemaak en het koste niets.. want hij vond dat het hun fout was omdat zij dit niet hadden gezien toen ze de auto controleerden voor de grote beurt....een beetje overrompeld en ook niet echt mijn frustratie kwijt rakende ben ik maar naar huis gegaan, en vond dit  wel een geweldig aardig gebaar van de ford garage....maar nogmaal eigenlijk vind ik dit ook normaal als je eerst 1200 euro vangt voor wat kleine reperaties mag er ook wel eentje gratis.... toch?

1 opmerking: