maandag 9 april 2012

ja het is gelukt en het is zover

Eindelijk is het gelukt, al jaren wil ik mijn site, www.flarden.nl promoten maar er kwam er maar steeds niet van.. en nu dus wel.... ik heb eindelijk strips kunnen laten maken waar mijn site op vermeld staat. Het voordeel is natuurlijk enorm....
1) ik vind altijd mijn auto terug als ik naar het nummerbord kijk.
2) mijn site krijgt misschien meer bezoekers, en dus zien meer mensen  mijn bundels en wie weet gaat de verkoop nog beter.
3) ik ben eindelijk van die stomme reclame af van de bedrijven die mijn auto hebben verkocht of die denken dat ik ze wil promoten omdat ik ze heb betaald om mijn auto te repareren. Eigenlijk vind ik het hondsbrutaal dat mensen zomaar een stikker plakken op je auto en dat je zo reclame loopt te maken voor een bedrijf, men vraagt het niet maar men doet het..

Even terug naar mijn site, ik kijk regelmatig even op de site van mijn uitgeverij en zie dat mijn bundel Gevangen in glas nog steeds op nummer 1 staat van de bestsellerslijst. (deze bundel gaat trouwens ook op de dag van de Loop voor Hoop verkocht worden, ik koop ze in en leg er een intekenlijst bij, de mensen kunnen dan vooraf betalen en de winst, (1 euro) die ik verdien  op deze bundel gaat automatisch naar de kwf, vind ik wel een mooie gedachte, en wie weet maak ik er wel 2 euro van  dat ligt er even aan wat ik kan regelen met mijn uitgeverij want ik wil zelf niets toeleggen, dat lijkt me niet de bedoeling


de lijst van de uitgeverij, de bestsellerslijst
01.Gevangen in glas
02.Christelijke gedichten, geloof hoop en liefde
03.Hope
04.Als de zon in je leven langzaam ondergaat
05.Wat nu weer?
06.Huisjes van glas
07.Doe jij het licht uit?
08.Open Dicht Boek
09.Uit Niemandsland
10.Leef

Ik zie nu dat er twee bundels van mij in de bestsellerslijst staan wat ik wel erg gaaf vind.
Doe jij het licht uit en Gevangen in glas heerlijk toch van de 7 bundels 2 in de bestsellerslijst..

Inmiddels ben ik wel met een nieuwe bundel bezig maar het zal nog wel even duren voordat hij zal worden gepubliceerd heb het gewoon te druk met te veel leuke dingen
als voorproefje een paar flarden uit de bundel  "Gevangen in Glas"

In glas gevangen

In glas gevangen
De naam
Die mij
Dierbaar was
Gevonden
Een plek
Waar ik weet
Dat jij
Altijd te
Vinden bent


zacht gestreeld
terwijl een ieder
langzaam op weg gaat
naar het veld
waar een boom
geplant kan worden
blijf ik nog even staan
zacht met mijn vinger
raak ik
de in glas geschreven
naam van jou
nog even aan
Flarden van gevoel en gedachten

1 opmerking:

  1. Geweldig! Je weet dat op mijn blog ook een verwijzing staat naar Flarden, hè!

    BeantwoordenVerwijderen