donderdag 19 januari 2012

vroege vogel



Deze ochtend vreselijk vroeg uit mijn bed gekomen,  was wakker maar dacht nog even liggen en al liggende dacht ik kom laat ik opstaan om 7.15 ik kon blijven liggen tot 8.15 maar ja wakker is wakker denk ik altijd dan maar.. dus ik eruit Terwijl ik langzaam mijn koffie aan het drinken was dacht ik ineens weet je wat ik ga maar vroeg sporten. Dus ik heb me snel aangekleed, de nodige uiterlijke dingen gedaan en toen snel in de auto opweg naar de sportschool. Op donderdag en op dinsdag kun je er al om 7.00 terecht en dat is lekker, mede omdat ik dacht dat ik vandaag anders geen tijd zou hebben. Nu dus wel. Het is altijd wel erg grappig om er te zijn, mede omdat je dan daar bent, en dan voel ik me altijd een beetje stiekem.. zeker als het nog donker is buiten.. het geeft zon ondeugend gevoel dat je al heel vroeg ergens bent waar je eigenlijk niet moet zijn.. maar het is heerlijk hoor ik vind het echt genieten... Ik heb snel mijn cardio plan afgewerkt en toen naar school. Heerlijk wat rondgelopen en met wat collegas en kinderen zitten te kleppen wat heerlijk is gewoon. Genieten om eerlijk te zijn. Ineens kwam daar dan ook het lang verwachtte telefoontje, mijn iphone 4s is aangekomen bij mijn afleveradres dus dat was ook een mooie bijkomstigheid, ik heb hem snel even in de pauze gehaald. Daarna ben in de grote pauze gepraat met een leerlinge en die heb ik volgens mij heel aardig toch een ander inzicht gegeven wat ik altijd zelf erg belangrijk vind dat ze ingaan zien wat anders kan en dat ook willen..
De dag verliep verder heerlijk en erg geslaagd
kortom een vroege vogel is soms ook erg leuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten