zaterdag 7 januari 2012

kopje koffie drinken

Gisteren eerst lekker gesport en daarna genoten van een heerlijk bad. Even contact gehad met wel  een heel bijzondere man, maar dat zorgt ook zo voor de nodige onrust in mij. Ik word er emotioneel van en ook akelig maar ook opgefokt, onrustig etc, kortom voor mij is dit niet iets om naar uit te zien. Na het bad waar de onrust ook niet zijn plek vond, ben ik maar in bed gaan liggen, om daar maar even bij te komen, maar kan mijn aandacht er niet bij houden helaas, er draait teveel door mijn hoofd, er zitten teveel gedachten en gevoelens in de weg om bij het moment van rust te komen. Het mooie is wel dat nu niet meer mijn handen en armen te kort zijn ik kan er bij.... maar het moet er ook uit nu.. dus ik ben aan het schrijven geslagen om toch de grootste onrust weg te krijgen, ineens verschijnen er flarden die het afgelopen jaar zijn ontstaan maar waar ik niets mee kon, die ik geen plek kon geven omdat het te erg vast zat, of misschien wel geremd door een stuk emotie. Ik heb ze vandaag weer kunnen aanraken, en het afgelopen jaar neemt zijn vorm aan, komt op papier te staan. Is mooi om je woorden op die manier te kunnen laten zijn. Daarnaast, was de onrust nog niet verdwenen, nog niet weg, er stond nog van alles in de weg dus heb ik besloten om maar eens koffie te gaan drinken bij een vriendin. Het was leuk, ik heb met haar zitten te praten over wat er zoal gebeurt wat er zoal speelt en ook over hoe het in elkaar lijkt te zitten, en dat ik de laatste tijd zo emotioneel ben van en door van alles Het open zijn is heerlijk hoor daar niet van maar het maakt ook dat ik me eenzamer voel dan ik ooit heb gevoeld. Ik word steeds zo diep geraakt en dat is nou niet wat ik zo leuk vind maar het hoort er bij. Het gesprek was heerlijk en hielp toch aan nieuwe inzichten, ook met betrekking tot deze bijzondere man, en gaf me rust.. en dat is goed.. Go with the flow.. zo heet dat toch dacht ik.. en dat is lekker om eerlijk te zijn.
Daarna nog snel ff een borrel gaan halen in Leiden in de Blauwe kroon, het is helaas ook niet meer wat het ooit eens was om eerlijk te zijn... ik ben er maar even geweest en toen maar weer terug naar huis om daar even lekker in mijn schoon bedje te gaan liggen film kijken en te genieten van hoe mooi het weer is  in mijn eigen huis.

1 opmerking: