zaterdag 21 januari 2012

examen lotus


Examen Lotus

Om 07.00 ging mijn wekker en het eerste wat ik dan denk is altijd.. waarom doe ik mezelf dit aan.. ik wil niet ik doe het niet en ik ga niet... maar nadat ik na heb gedacht, en de wekker een half uurtje verder heb gezet, is het een wonderlijke ervaring dat je ineens toch ontwaakt met ja ik sta op ik doe het ik ga en heb er zin in... al moet ik bekennen dat dit vandaag van korte duur was... maar het maakt niet uit het is gelukt Om 8 uur zat ik in de auto en dus onderweg naar Nieuwegein om er een examen voor de lotus af te nemen.. ik blijf dit een leuk gebeuren vinden. Zeker nu door de nieuwe lijsten  steeds meer mensen slagen.. gemiddeld per keer zakken er twee en die hebben het dan ook echt verknalt.. dat kunnen we niet meer goed praten hoe dan ook. ik vind het wel erg goed om als examinator de insteek te hebben dat je wilt dat zoveel mogelijk mensen slagen.. en dat gebeurt tegenwoordig. Mede door de nieuwe invullijsten is het een stuk leuker en beter, gaat het goed.. omdat je veel dingen onder 1 kopje kan vangen en dus zijn ze er sneller door. Deze keer was het een hele diverse groep. uit diverse opleidingen dus dat was weer een keer wat anders maar wel leuk vond ik. Ik heb me vermaakt, heerlijk zitten te kletsen met mijn mede examinatoren en heerlijk zitten te klieren
Om 16.00 weer in de auto om weer naar huis te mogen wat is dat soms ook lekker na een drukke dag dat je weer naar huis mag.. ik vind dat genieten om eerlijk te zijn..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten