vrijdag 13 januari 2012

het * plankje

De mensen die mij kennen, weten dat ik dagelijks even naar de sportschool ga om mijn lichaam in de juiste proporties te houden. Zo ook de spieren te kweken, conditie op te bouwen en noem maar op.. ik doe het graag. wel vind ik nog steeds het frustrerende van alles dat je nooit kan weten hoe het was geweest als je niet was gaan sporten... en ook vind ik het erg frustrerend als je sport en een paar weken niet kan dat je dan bijna op het nul punt kan beginnen. Toch is het heerlijk om te sporten, zeker door de nodige contacten die je opdoet, met mensen die je niet kent en ineens leert kennen en leuke gesprekken mee hebt, en ook dat je kan praten met collega's die daar ook sporten. Het is een feestje om eerlijk te zijn. Ik geniet er.. Laatst kwam ik er een oud leerling tegen en die begon over een shake weight.. dus ik heb dat opgezocht op internet en het is een serieus apparaat... je wilt het niet weten

Nou ik heb het apparaat inderdaad gezien en moet zeggen ik heb het filmpje ook bekeken maar het is een vreemd apparaat... het is erg dubieus vind ik.. je zou er hele gekke dingen bij denken. Maar ik begrijp wel ineens waarom heel veel homo mannen zo goddelijk gespierd zijn, en dat heeft niets te maken met het bezoeken van de sportschool, als je dit filmpje hierboven zo eens bekijkt....

Bij ons op de sportschool hebben ze ook een apparaat voor de onderrug, maar ik noem het altijd het klaarkomplankje... omdat je met je kuist tussen die twee kussen gaat ( net billen, ook de vormgeving bij ons op de sportschool dan) En dan ga je dus voorover buigen en weer terug... ik moet er altijd vreselijk om lachen met een collega van mij en ik zit hem er ook altijd mee te plagen en hij mij.


Toch moet ik bekennen dat ik na al die jaren intensief trainen nog steeds niet dat goddelijke lichaam bezit wat je vaak ziet bij alle echte sportmannen maar misschien komt dat wel omdat ik geen shakes, en andere zooi neem, geen vlees eet dus ik bouw minder snel op denk ik dan maar
 maar ik blijf het leuk vinden en verheug me er ook altijd op om te mogen sporten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten