donderdag 26 januari 2012

reclamefolders

Al een tijdje mis ik inmiddels de reclamefolders die zo leuk en enthousiast ingepakt in een plastikje je brievenbus bevolken. Ik baal er stiekem wel van want ik vind het heerlijk om deze folders te bekijken en zo op de hoogte te zijn van de koopjes die er zijn. ik hou altijd erg van de folders van het kruidvat, trekpleister, leen bakker etc. en natuurlijk van de mediamarkt, en noem maar op , gewoon leuk kijken naar wat je allemaal niet nodig hebt maar oh zo graag zou willen hebben. Ik zit nu met de gebakken peren dat ik ze niet krijg. Ik vind het heerlijke lectuur op het toilet, rustig bekijken en bedenken wat je allemaal niet gaat kopen....
ik denk dat ik maar eens ga bellen naar een distributie centrum waar de folders blijven want inmiddels heb ik ze al weken niet meer ontvangen en ik heb bewust gekozen voor een ja ja sticker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten