vrijdag 27 januari 2012

voordat je iemand kan wekken


"Voordat je iemand kan wekken,  moet je hem eerst laten beseffen dat hij slaapt!"

Zoals ik al eerder schreef heb ik een kalender op mijn wc hangen waarop ik teksten heb staan met budistische wijsheden... dus ik pak af en toe eentje even omdat ik ze zo leuk vind maar ook omdat ik er een beeld bij heb. De bovenstaande foto heb ik gemaakt in london in de metro daar zaten deze drie personen heerlijk te slapen met elkaar. Ergens is dat ook een soort van hobby  van me geworden om mensen te fotograveren die liggen te slapen, zo zal ik hier een paar fotos neerzetten van slapende mensen... ik denk dat ik nog heel wat had kunnen wekken  die nog niet beseften dat ze sliepen.
Ik beef natuurlijk heel goed dat de tekst die hierboven staat over iets heel anders gaat, het wakker schudden van ingedutte mensen in het leven maar ik vond het zo leuk passen bij mijn foto's

Metro london


Sitges ik denk een siesta of zo

Aan het strand in Sitges


Antwerpen terras



Vliegveld Ammad ( jordanie)


Busreis in Jordanie op weg naar de Dode Zee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten