zaterdag 28 januari 2012

open huis

gisteren hadden we open huis van mijn school. Het is zoals elk jaar de bedoeling om op deze manier zoveel mogelijk leerlingen te trekken om onze school voor het voortbestaan te laten behouden. We halen dan veel uit de kast en doen ons best, en het werkt soms goed. Dit jaar was het zo dat  de leerlingen een modeshow deden met hun kleding uit de uitstroomprofielen, wat erg leuk was en er goed uitzag. ik heb er erg van genoten en vond het geweldig hoe onze pubers dit doen. De flair die ze hebben geweldig. Daarnaast doen we veel dingen zoals een automaken, met een klokje erop en met licht erin zodat de leerlingen met hun ouders alle afdelingen bezoeken en zien wat er te bieden is wat ik erg goed vind en ook leuk vind om te laten zien en te zien. Elk jaar geef ik open lessen en ook dit jaar had ik weer 20 leerlingen die wilden meedoen met het open huis, en dus heb ik lama spellen gedaan met ze. De leerlingen vonden het erg gaaf en genoten behoorlijk van alles, ze vonden het leuk Verboden te lachen doet het altijd goed, zo ook het abcd spel en ook tig manieren om.. en dan vooral als het iets is met voetbal, met uitmaken van een relatie etc noem maar op het is zo gaaf voor ze om dit te doen. Elke keer weer ben ik blij dat ik het zie  en ik ze bezig zie prachtig om eerlijk te zijn. Vond het dit jaar wat minder druk dan andere jaren maar dat kan ook aan mij hebben gelegen om eerlijk te zijn  maar het was wel weer geslaagd vond ik. Om half 1 waren we klaar en ben ik naar de sportschool gegaan om daar mij maar in het zweet te werken wat erg lekker was om te doen, en toen ik thuis kwam ben ik maar lekker in bad gedoken heerlijk gewoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten