donderdag 2 augustus 2012

voeten en nog eens voeten



Tijdens mijn verblijf in Barcelona, bespreek je natuurlijk een hoop dingen, ook over schoen en sokken gebruik en wat wel en wat niet kan.... het gekke is dan dat ik meteen aan het kijken sla, en aangezien mijn hand oog coordinatie nogal sterk is, gebeurt het terwijl ik kijk, ik ook meteen een foto maak van wat ik zie.... het is zo in mij geslopen dat ik zelden door het venstertje kijk, maar ik knip wat ik zie, door er met mijn ogen naar te kijken en vanuit diverse posities waarin het toestel zich dan net bevind foto's te maken die gewoon in mijn hand ligt. Ik moet er bij vertellen dat niet altijd de fotos even scherp zijn, soms zijn ze ook wat vaag en wazig.. maar toch vaak zie ik dingen die ik zag weer terug.. en vaak net de details die me anders als ik gericht fotos was gaan maken niet had gezien... dus als ik mijn foto's bekijk screen ik op scherpte, bruikbaarheid ( voor o.a het fotoflarderen, of voor het gebruik als kerstkaart of om de foto te gebruiken als omslag.. eigenlijk zou er iemand zich moeten melden die van bepaalde foto's van mij wel kaarten wil maken om die te verkopen.. het viel me op in Barcelona, zoals vriendin Kitty zei, ik zie hier kaarten die zou jij hebben kunnen gemaakt, net uit een andere hoek dan standaard is.. dus aanwezigen die zich geroepen voelen ik stel graag mijn foto's beschikbaar voor een uitgeverij voor ansichtkaarten..) Maar even terug naar voeten en nog eens voeten.. het gaat er in deze serie om met name  of de foute schoen of de foute sokken in een foute schoen... diegene die hier boven staat is echt bij mij nummer 1, maar de rest is aan jullie... om te oordelen en te beoordelen wat op twee en drie komt....  er staan 25 foto's maar wel klein dus het is wat turen.. maar ik ben benieuwd wie op 2 en drie komen.. ( je hoeft alleen maar het nummer door te geven via facebook welke jij echt niet vind kunnen in de stad, schoen of combi schoen met sok) en vanaf nu kijk je waarschijnlijk heel anders tegen schoenen en voeten aan en ga je er op letten...
nummer 1
nummer 2
nummer 3
nummer 4
nummer 5






nummer 6


nummer 7

nummer 8

nummer 9

nummer 10


nummer 11

nummer 12


nummer 15


nummer 13


nummer 14


nummer 16

nummer 17


nummer 18


nummer 19


nummer 20

nummer 21

nummer 22

nummer 23
nummer 24
nummer 26



nummer 26


nummer 25

1 opmerking:

  1. nummer 12 (& 26)!
    heb ze ook wel eens lelijker gezien (m.n. wachten op de metro in Praag) maar durf daar geen foto's van te maken...
    ik ben ook op een verbod op witte sportsokken
    (als je niet aan het sporten bent)

    BeantwoordenVerwijderen