woensdag 8 augustus 2012

Speciaaltje


Net terug van een driedaagse in Gronignen en Roden. Terwijl de was kleurrijk, zijn zwarte was schoon maakt, zit ik ff snel wat fotos te verwerken van de afgelopen dagen.. en dit is een speciaaltje van het Veen museum met een helemaal in de jaren 60/70 stijl ingericht. Aangezien vriend Frans, een kamer in zijn huis heeft helemaal in de jaren 70 stijl, incluis de kleuren vond ikdat ik niet hem dit mocht ontberen... hij moest dit ook zien dus vandaar maar even op deze ludieke manier. Het was heerlijk in het Veenmuseum en ik kan het een ieder aanraden.. ik heb er gelopen en genoten. mede omdat ik vandaag, deze zondag, tot de ontdekking kwam dat mijn moeder, die nu 78 is, is geboren in een plaggenhut.. dat kun je je niet voorstellen maar daar een volgende keer meer. over het harde leven in het veen en natuurlijk het verhaal van mijn moeder maar nu een speciaaltje voor Frans en natuurlijk mogen jullie er allemaal van meegenieten. Ik moet zeggen het veenmuseum is een feest der herkenning... heerlijk









1 opmerking: