zaterdag 4 augustus 2012

grapjes van Barcelona

even de vogeltjes uitlaten

Mensen die mij al wat langer en beter kennen weten dat ik graag verder kijk dan het gewone.. ik kijk graag omhoog, ik kijk graag om me heen, omdat ik me heel erg bewust ben van dat veel dingen die ik zie vaak uniek zijn in een stad, mensen doen hun best iets bijzonders te laten zien, en het is zo jammer dat het vaak mensen niet opvalt.. Inmiddels had ik al verteld dat ik door een stad loop met mijn fotocamera in mijn hand en dat ik daarmee foto's maak die ik zie, ik kijk en knip, soms zomaar zonder dat ik zelfs maar een blik werp in mijn camera.. gevolg is dat ik vaak scheve fotos heb of soms een mislukte foto maar vaak zijn dit wel de mooiste foto's om ooit te gebruiken. Deze fotos zijn echter heel bewust gemaakt omdat ik ze zo schattig vind... en bij mij een glimlach op riepen toen ik door de stad liep.


zo grappig bij een huis vol parasols hangt er zomaar een paraplu aan een lantaarn een echte engelse


en daar staat dan zomaar een gieter

zelfs hier is pino in het geel


en zo is er altijd iemand thuis

een hart van blikjes

zo schattig deze schoenen op deze manier laten zien

ooit een foto van schoenen over een lantaarn (kerstkaart van 2 jaar geleden)ook in barcelona gemaakt en nu deze gevonden...


ik zou jou het liefste in een doosje willen doen

zo grappig dit hart op dit beeld..

een manier om bananen te verkopen

ook een manier om je fiets te stallen

midden in een kunstwerk staat daar een fles spa rood leeg te zijn

de gemeente had ook gevoel voor humor

loop je naar een kasteel en zie je een smiley op een bol gemaakt

ik zeg niks.. maar wie wil hier nog zitten

erg groot vogelhuisje

op de markt deze figuren.. zodat je weet wat je koopt

de hele familie ligt hier  dus.. maar ze lachen wel

mama mag ik met de tractor buiten, ja hoor even wachten dan laat ik het touwtje zakken

geen photos staat hier maar wat doe je juist je maakt fotos

om met Kitty te spreken.... pak je bed op en wandel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten