zaterdag 25 augustus 2012

songpop

Ik moet het bekennen na het spelen van wordfeud. draw some en uiteindelijk ook nog een tijdje rummble wat dan nu ruzzle heet, en meteen minder leuk is, ben ik verslaafd geraakt aan song pop. Het spel is heel simpel, maar leuk en genieten.. je hoort liedjes en je moet raden welk lied het is.. en dan zo snel mogelijk de titel of de artiest aantikken op je mobiel of i-pas. Tevens kan je kiezen uit verschillende categorieen.. en dus is het veel variatie. Ik zit soms te wachten tot dat ik weer mag, het spel is leuk en spannend. Een feest van herkenning soms omdat je ineens weer liedjes hoort die je jaren niet gehoord hebt of vergeten bent. Ook vreselijke liedjes die je niet eens meer herkend zo ver uit je geheugen verbannen.Het is loei spannend momenteel, met 1 vriend sta ik voor, met een ander staan we gelijk , en bij de derde staat die gene net voor dus ik zit echt uit te kijken tot ik mag om mijn score te verbeteren. Het nadeel is wel op mijn mobiel dat ik soms wel op tijd druk maar dat hij het dan niet pakt en ik dus kostbare secondes (lees punten) verlies... en dus balen. Het spel is een aanrader voro iedereen met een i-phone of een ander smartphone en spelen maar zeker als je van muziek houd. Het is wel jammer dat er nou net niet een songfestival onderdeel is, want ik weet nu al dan zou ik alles winnen met stip.. al ga ik nog steeds de mist in bij het  YMCE van deVillage people.. maar ach dat mag de pret niet drukken toch... mochten er mensen zijn die dit spel ook willen spelen gewoon downloaden als app.. en dan als je met mij het aanwil gaan, en ik ben er niet goed in, maar geniet wel enorm dan laat het me maar even weten




1 opmerking:

  1. Ben ook een bekennende fan (verslaafde ;-) ) mooi stukje daarover!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen