vrijdag 24 augustus 2012

de laatste dag vakantie

Goh wat gaat zon vakantie toch snel.. zo zit je nog aan het begin met het idee van het is gaaf, we gaan ervoor we gaan genieten we doen iets leuks... en we gaan lang en nog langer uitslapen, we gaan genieten, we gaan heel veel doen, en als deze 7 weken vakantie voorbij zijn dan. is het also een half leven voorbij is.. zo moet het voelen.. maar om eerlijk te zijn het is niet meer dan 1 keer diep zuchten en weg zijn die 7 weken, als zand door mijn handen heen geglipt, ik zeg dan ook maar het vliegt om, maar ergens denk ik dat wij te traag worden als we ouder worden... dus gaat het snel.. Maar wat een heerlijke vakantie is het geweest dit jaar, in vergelijking met vorig jaar ben ik uitgerust.. ben ik er klaar voor en heb ik er zin in.. heerlijk... kom maar op nieuw jaar.. ik lust je rauw... Maar zo terugkijken op de vakantie is het heerlijk om te beseffen hoeveel mensen mij lief zijn en dierbaar zijn, waarmee ik zoveel kon en mocht ondernemen, van een dagje shoppen tot aan samen naar de bios, of samen lekker thuis kletsen op de bank, soms steden bezoeken in het buitenland of binnenland, samen lekker knutselen met brooddeeg om te kijken wat we nog meer voor leuke dingen kunnen bedenken voor de lotus en noem maar op.. gewoon een vakantie met heel veel hoogte punten, en om eerlijk te zijn eigenlijk dit keer geen dieptepunt, okey misschien die verschoven wervel net voor barcelona maar ach dat is ook weer klaar en ik kan zeggen het is goed geweest want nu is eindelijk de pijn in dat gedeelte wat al een jaar zeurde over en weg... tevens heel veel leuke nieuwe mensen leren kennen, wat ook altijd aangenaam is.. Natuurlijk was gisteren heel bijzonder dat mijn moeder met haar 78 jaar samen met haar zus en schoonzus in de auto stapt, in het akelige klein plaatsje mussel ,en drie uur rijd om ff bij mij een kop koffie te komen doen. en ze rijd als een gek.. ik kan haar zelfs met mijn ka-tje niet bijhouden al zou ik het willen heerlijk gewoon..  Kortom het was goed en mooi deze vakantie. Inmiddels wel al de volgende vakantie geboekt voor de herfst en net betaald. ik ga naar marokko... heerlijk heb er helemaal zin in.. genieten gaat dat worden dat kan niet anders... Ben al helemaal voorbereid hierop.. Daarnaast zit ik al te kijken of ik misschien in de mei vakantie nog ff weg kan, waarschijnlijk hebben we twee weken en dan lijkt rome me wel aangenaam om eens te stuinen en rond te kijken.. je weet het nooit toch.. dus ik denk dat ik dat ga doen en kijken of er nog een leuk reisje te vinden is en wie weet goed en leuk gezelschap wat mee wil.. even voor alle duidelijkheid ik wil wel een eigen kamer in een hotel.. dat bevalt me uitstekend dus dat blijf ik doen.
Verder was vandaag zoals te verwachten bijzonder, ik moest nog wat dingen halen voor ik aan de slag kan, heb voorgoed mijn papieren agenda aan de kant gegooid, zodat ik vanaf nu alles nog digitaal doe.. in al mijn telefoons ipad en i pods en tevens in de macbook. dus dat is ideaal Kortom het nieuwe schooljaar heeft zijn uitdagingen... en wie weet wat er nog meer gaat komen.. ik zeg maar weer kom maar op.. ik ben er klaar voor



Geen opmerkingen:

Een reactie posten