donderdag 30 augustus 2012

sportkleding

 Sinds ik op mijn sportschool rondloop, staat er al geschreven dat mannen niet in mouwloose t-shirts of halter hempjes mogen lopen.. en dat begrijp ik ergens wel. Kennelijk is de eigenaar van de sportschool een echte hetero en is hij bang dat de man teveel van zijn goddelijk, of soms niet goddelijke lichaam laat zien. Het kan, het mag maar wat mij dan altijd weer stoort is het volgende.. als mannen dat niet mogen waarom mogen vrouwen dat dan wel. Sommige vrouwen lopen er bij alsof ze naar het strand gaan, zo bloot mogelijk, en als het nou een mooi strak lijf is van een jonge dame, kan ik me er iets bij voorstellen dat het voor sommige mannen een genot kan zijn om naar te kijken, maar voor mij als homo man toch vaak wat minder om eerlijk te zijn. Soms zijn er dames bij die dan nog vergeten zijn om op bepaalde plekken de nodige haren weg te halen, en het is duidelijk zichtbaar onder de armen en soms zelfs op andere plekken, waar ik nu niet op inga omdat het dan wel erg onsmakkelijk gaat worden. Ik sta dan op mijn aparaten mijn oefeningen te doen en kijk de boel eens een beetje aan en denk vaak, moet het nu echt zo bloot, zo onsmakkelijk maar ja hat beleid bij mijn sportschool, en bij velen, is kennelijk erg vrouw vriendelijk.Terwijl ik me de kleren van mijn lijf zweet, met mijn t-shirt met half lange mouwen, mijn veel te lange kortebroek, staan vele dames daar met alleen maar een te klein sport tenue aan, wat teveel laat zien, ook dat wat je juist niet wilt zien, en jij staat dan daar als man met een goddelijke bedekt lichaam teveel te zweten en te puffen... want laten we eerlijk zijn als je mocht kiezen tussen onderstaande plaatjes of bovenstaande dan zou ik het wel weten en ik denk met mij velen meer



 

2 opmerkingen:

  1. deze hetero vrouw is het helemaal met je eens!
    (en sinds er ook een leuke man voor de groepslessen staat denk ik er nog een keer over na wat ik aan trek)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is bij meer sportscholen zo, mannen worden gediscrimineerd. Als ze zouden zeggen dat mensen die het kunnen hebben en fris geschoren, zijn daar waar nodig, met haltershirts mogen lopen zou het land te klein zijn en de krant worden gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen