maandag 20 augustus 2012

even wezen snuffelen

Vandaag even na het sporten naar mijn schooltje geweest, ik zie er altijd een beetje tegenop om na zon lange tijd weer er te komen, je moet mensen begroeten, vertellen over je vakantie etc, en noem maar op.. Dit keer was ik slim en ben rond het middaguur gegaan en inderdaad er was nog niet veel dus ik kon vrij snel door de gangen lopen , langs mensen lopen en even hoi zeggen, natuurlijk een paar mensen extra begroet die toch in de loop van het jaar mijn maatjes zijn geworden. Natuurlijk bij iedereen even buurten en kletsen het is toch nodig merk ik na een lange tijd van afwezig zijn in een school, dus daarom. Het mooie is wel dat iedereen meteen begint over de voet.. en dat is leuk, ik heb het idee dat het wel eens echt kan gaan werken, we gaan ook een site maken met de voet op facebook, gewoon omdat het toch erg leuk is om dit te doen  en zo toch een beetje te weten wat anderen doen.. Voor de vele vragen die steeds komen over de voet nee ik heb geen voeten fetisch ik vind het gewoon veel leuker op deze manier, en ook helemaal van deze tijd in plaats van die beruchte kaarten te sturen dit is unieker en leuker.. zeker omdat je toch iets persoonlijks doet ermee.
Maar goed ik was ff op mijn schooltje, even snel mijn lokaal in, wat helaas nog steeds niet de geur verloren is die hij had voor de vakantie, dus wat dat is weet ik niet maar dat moeten we maar ff afwachten... en anders is het toch wennen aan die geur... het zal moeten.. maar wat het is ik heb geen idee..maar mijn lokaal was weer heerlijk om in terug te komen, even weer zitten en kijken en weer mij eigen maken. Heb hem dan ook begroet en omarmt zoals ik altijd doe, bijna als een soort van ritueel.. zeggen dat ik er weer ben, dat ik weer hoop met hem een mooi jaar te krijgen en dat we er voor gaan.. Ik geloof er namelijk heilig in dat je een ruimte moet begroeten en met respect moet behandelen.. en ik doe dat..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten