dinsdag 14 augustus 2012

De voet in....



Het begon als een soort van geintje met vriendin Susan. Ze stuurde toen we in Berlijn waren via de watt app een foto van haar voet met als ondertitel, heisse fusse in Berlin.. dus dat was grappig, daarop reageerde ik natuurlijk met een reactie van kalte fusse ins wasser, met mijn voet in de douchebak en zo ging het steeds verder, de voet in...
en het was in Frankrijk, Susan dan, op de berg, overal waar haar voet was en ze had de kans dan liet ze dit weten via het geweldige contact programma.. watts app, lekker gratis en heerlijk voor dit soort ongein.. dus we gingen het steeds bonter maken.. en al geinend bedacht ik me het is wel leuk om hier een blog van te maken en misschien wel een speciaal item op facebook voor mijn vrienden dan kunnen ze zien waar ik zit met mijn voet.. dus een onderdeel de voet in...
maar ik ben er nog over aan het nadenken.. het heeft natuurlijk de nodige gevolgen dat ik elke dag er aan moet denken op een uniek moment mijn voet te fotograveren en deze dan inderdaad neer te zetten op face book.. ik ga er iets op bedenken het is misschien wel een idee om een vast tijdstip te kiezen zo van tussen 17.00 en 19.00 en dan een foto te maken van waar mijn voet zich dan bevind.. ik ga er over nadenken en misschien is het wel een leuk idee dat iedereen die dit leest dat ook doet zodat we een soort van  waar is de voet.. krijgen op face book in plaats van waar is de mol..
ik denk dat ik vandaag er maar echt mee aan de slag ga..
maar eerst de fotos's die er tot dusver zijn gemaakt van de afgelopen week. Even voor alle duidelijkheid die elegante voet is van Susan, die grote schop is van mij...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten