vrijdag 3 augustus 2012

het verhaal van de man (Ramblas Barcelona)



Het verhaal van de man die we zagen...
Terwijl vriendin Kitty en ik na de reis vanuit het hotel na het inchecken moeizaam op een leuk terasje gingen zitten op de Ramblas stoot vriendin Kitty me even aan, en wijst me op een man in een zwarte broek en witte blouse.. met een tas.... de man komt aanlopen, ineens laat hij zijn tas vallen, en loopt naar de dichtsbijzijnde prullenbak,, Deze man is natuurlijk gekleed als een zakenman, dus dit is al vreemd, maar hij duikt de prullenbak in en graait er een lapje, doekje uit en begint er wat mee te doen, wat ik heb geen idee. Ik denk nog in mijn onschuld dit is de Ramblas dus het zal wel theater zijn, mede omdat het vlak voor het theater gebeurt.. maar ik heb geen idee wat die man aan het doen is. Als je de foto's volgt ziet het er ook heel gek uit, en zeker naar die tijd dat hij nog bleef doorgaan. Je kan natuurlijk denken hij moest niezen had zijn hand vol en zocht een papiertje om het schoon te maken, maar ik heb geen idee. dus vandaar het verhaal van de man.. en dat verhaal mogen jullie nu gaan bedenken waarom die man dit doet.. en de oplossing meer dan welkom op mijn facebook of op mijn reactie mogelijkheid hieronder..
ik ben benieuwd. Vriendin Kitty en ik hebben geen idee.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten