maandag 27 augustus 2012

De Voet 2 het einde...


De voet gaat week twee in alleen een andere opzet, nu maar per dag, al denk ik dat dit de laatste week zal zijn over de voet en zeker over de voeten die mee deden omdat langzaam de klad er in komt en ik geen voeten meer ontvang en het is goed. het was ff leuk voor de zomer. Dit was de laatste aflevering van DE Voet, en het is goed de voet en ik hebben erg genoten van de voeten die werden gestuurd en de lol die we met elkaar hadden die mee deden aan de voet.. maar het is helaas zo dat er geen foto's meer binnenkomen en dan moet je eerlijk zijn en gewoon stoppen.. en het is goed. maar geloof me ik ga me nu bezinnen op iets nieuws iets anders voor op facebook.. wie weet iets rond kerst... we zullen zien.. in ieder geval iedereen die mee heeft gewerkt, die mee heeft geholpen die mensen heeft geronseld dank jullie wel.. en ik ga verder denken over wat nog kan
 

Dinsdag 21 augustus
 Mijn voet was deze ochtend erg vroeg op  om naar een lotus klus te gaan bij de brandweer in Voorburg en dus daar was de nodige bloederige actie begonnen
wit voetje met au van mij
bij een lotusklus
voetje met au bij klus van mij 


voet in de kinderwagen van kleinkind
van marian
Voeten van vrienden op dinsdag 21 augustus
                                 
deze voeten gingen naar oslo
een film in park theater

voet van vriendin fenny naast gastpedaal
wachten tot de brug dicht gaat
voetje van kleinkind van marian
in hand










Woensdag 22 augustus



De voet zag kunst onderweg naar een klus

voeten van vrienden opWoensdag 22 augustus

voet van vriendin elizabeth
ging aan het werk zoals heel
veel voeten deze week
voet van vriend andre zat
ook te kijken naar zijn
werkingang
op het bankje
voet van vriendin elizabeht
aan het werk in de tuin
voet van ? tijden de pauze


voet van vriendin isabella
nieuwe slippers
voet van jolanda ook aan het werk
vier voeten van 4 vriendinnen, Els
Heleen,Kitty en Ali
op de fluisterboot





voeten van ? in blijde verwachting
van tweede kind
voet van patrica op de bank
voeten van isabella en yvonn
bij de paarden



 Donderdag 23 augustus



 
 De voet had vandaag hoog bezoek uit het hoge noorden, mijn moeder met twee tantes waren op visite.. en we zijn wezen shoppen met elkaa
 
voeten van vrienden op donderdag 23 augustus
 
voeten van vriendin Els
en Stella op de floriade

voeten van vriendin ankie en?
aan de proseco













Vrijdag 24 augustus

de voet is aan het winkelen
 
 
 
en toen hield het op
 
 
 
 

de dag voet en tot ziens voet op maandag 27 augustus....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten