zondag 5 augustus 2012

eerste lunch met een concert...


Zit je de eerste dag samen in Barcelona lekker buiten te picknicken... heerlijke stokbrood, met ja de kaas ken je niet, dus je pakt maar wat en het blijkt eigenlijk smeltkaas te zijn.. maar dat mag de pret niet drukken.. een heerlijke echte spafleswater.. en vooral veel kletsen met elkaar. het monument noem je een raar stenen geval.. ik moet eerlijk zijn ik begreep die twee driehoeken die daar lagen ook niet.. maar goed wie ben ik... maar dat maakt niet uit natuurlijk.... word je opeens opgeschrikt door veel trommel geluid, en daar hou ik erg van.. en dus zijn vriendin Kitty en ik natuurlijk gaan kijken... op de hoek van de paule de plau of zoiets laat ik het op zijn nederlands zeggen.. plau plein.... wel aangenaam om eerlijk te zijn.
En dan zie je groepen enthousiaste mensen die al trommelend aan komen lopen.. en dus ja dat is gefilmd zoals jullie al eerder op faceboek zagen en ik heb veel fotos gemaakt... en moet bekennen zoals te zien is ben ik erg gecharmeerd geraakt van 1 van de drummers.... jammer dat hij groen droeg.. maar ja je kan niet alles hebben toch.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten