zondag 26 augustus 2012

Sterren springen(mag joling weg)

Nadat ik in de sportschool tijdens een programma met allemaal dingen over de politiek aan het volgen was, kwam ineens de presentatrice met de opmerking dat het gisteren bij Sterren springen wel heel heftig aan toe gegaan was.. en ze belde met onze Patty Brard die behoorlijk lelijk was gevallen  terecht was gekomen op het water... ze lieten natuurlijk ook nog even het filmpje zien van Patty    waarin duidelijk werd dat het een behoorlijke klapper is geweest. De ontsteltenis bij de presentatoren was groot en ik moet zeggen dat zelfs ik ontdaan was. Dacht wel meteen daar gaan haar botox lippen maar toch..Ergelijk is wel toch dat iedereen beseft wat er is gebeurt en dat Patty totaal niet meer in staat is om nog leuk te doen met los geslagen tanden, en bloed dat terwijl ze naar de kant zwemt Joling zonodige een liedje moet zingen wat nergens op slaat.. helaas..
Het hele programma trouwens is een lachertje om te bekijken, en als je de kans krijgt moet je het even doen op uitzending gemist.Ik ben van mening dat Gerard Joling de slechts gekozen presentator is die men kon kiezen. Vreselijk, het begin al met een veranderde tekts op een bestaand liedje van hem... dat zint me al niet, zijn afschuwelijke kleding die hij droeg, en dan zijn reactie op oa. Dirk Taat, die inderdaad een mooi lijf heeft, maar die heel duidelijk is in dat hij wil worden beoordeeld om zijn sprong en niet om het lijf. heel simpel en daarin ook heel terecht toen de opmerking kwam dat Hij zijn lichaam moest laten zien van Gerard dit zei, en heel discreet zijn badjas dicht hield.. heel simpel en heel eenvoudig duidelijk en correct. Ook het graag aan hem zitten van Gerard kon hem niet bekoren en daarin was hij erg duidelijk. Het is altijd jammer vind ik dat als je van de mannen liefde bent je dit zo moet laten zien op tv of waar dan ook. Ik kan daar slecht tegen ook om eerlijk te zijn,. Zijn opmerkingen naar oa kleine viezerik en ook naar Jody Benal,( die een perfecte sprong deed, maar helaas niet door is omdat hij denk ik te veel als te volwassen overkwam, en te veel misschien wel liep te blazen met levenswijsheid uit een boekje. wel jammer dat de tekst vriendin van Jody, bij een meisje in het publiek stond, terwijl het later ineens een ander meisje was waar deze tekst stond, of het waren misschien wel dat hij twee vriendinnen heeft). Tevens vond ik het ontroerend dat Jusitne die natuurlijk dat van die boot heeft meegemaakt, en haar doel was om over haar angst heen te komen, met die schoonduikgebeuren, terwijl ze met schattige bandjes om haar armen op de duikplank staat, met twee gekneusde ribben en dan toch een zgn  hurksprong doet van de 3 meter hoge plank... en dat is bijzonder natuurlijk en leuk zeker omdat later blijkt dat ze haar a diploma heeft gehaald stiekem.. dus ik vond dat ontroerend.. de opmerking van joling echter over dat je haar maar veel moet zoenen omdat ze een grote bek heeft... maakt dan een hele boel stuk..
Maar ik moet zeggen, Adje als komische noot in het programma is grappig maar goed in zijn mister bean achtige scene op de hoogste duikplank, dat vind ik dan jammer, laat hem gewoon lekker doen zoals hij het wil en niet op deze flauwe manier.. maar hij sprong van de 10 meter hoge duikplank.. en liet daarna nog even de blauwe plekken zien aan zijn armen.. heftig hoor als je dit overkomt.. maar goed hij doet het zelf
ik moet zeggen ondanks dat ik de presentatie van joling afschuwelijk vind.. denk ik dat het wel erg leuk is om te kjken naar dit programme in uitzending gemist.. je moet er in ieder geval niet voor thuis blijven is mijn mening....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten