zondag 12 augustus 2012

afsluiting olympische spelen


Gisteravond na mijn koffie drinken bij vriendin Heleen en vriend Ayaz, naar huis om te kijken naar de afsluiting van de olympische spelen. ik moet zeggen heb weinig van de spelen gevolgd, maar wel de opening, half, viel er veel te laat in, en nu dus de afsluiting dus gezien. Tot mijn grote verbazing was het veel muziek van engelse artiesten en ja hoor ook diegene die ik zo gaaf vind een vrouw met stijl en klassen Annie Lennox met het prachtige nummer Little Bird.. en het is en blijft een vakvrouw hoe ze het ook doet en wat ze ook doet. Ik ben al fan van haar toen ze nog in de eurythmics zat met hun prachtige nummer love is a stranger.. en right by your site en noem maar op heerlijk daarnaast het prachtige lied met david bowie under pressure het prachtige nummer sweet dreams maar het mooiste nummer vond ik wel toch you have place a chill in my heart. Herinneringen genoeg aan hun liedjes zoals ook het prachtige nummer here comes the rain again.. ik zie me nog dansen op dit nummer met mijn toenmallige vlam. En zo kan ik eindeloos doorgaan met alles wat met deze vrouw en haar groep en met mijn leven heeft gedaan maar dat is natuurlijk niet het doel van deze blog maar ik kan het nog niet laten.. het nummer When tomorrow comes  of het nummer Thorn in my site  ik kan er niet genoeg van krijgen om eerlijk te zijn van deze groep en deze liedjes. Maar nu even verder met de afsluiting van de spelen, ik ben wederom onder de indruk van het geheel zo mooi en zo sereen soms maar ook wel veel tradities vind ik maar het blijft een lust om naar te kijken.. ik vind het veel pracht en praal maar hou erg van de kunst die ze doen en laten zien.. de creativiteit die je soms ziet... zo mooi en ja hoor ik zit te snotteren inderdaad.. omdat het me zo raakt terwijl ik niks met het heel gedoe heb.. grappig eigenlijk
maar het blijft mooi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten