woensdag 29 februari 2012

de genie kwam

Vandaag op mijn schooltje, bleek weer eens dat we zo groot zijn als wat, het is mooi en goed wat we doen. We hadden vandaag de Genie op bezoek, waar de lln van onze school kennis kunnen maken met het leger en wat ze allemaal doen en kunnen.Voor ons altijd weer een stukje onrust en voor de leerlingen een mooie uitdaging om nieuwe dingen te zien en te ontdekken. Ik vind het gaaf en leuk altijd. De mannen van het leger bedenken van allerlei dingen die ze kunnen laten zien en wat ze ook  de leerlingen kunnen laten doen, zo op deze foto, een schroevendraaier in een omgekeerde pilon te manouvreren. En die gasten van mij kunnen dat. Ik ben met de leerlingen van zowel mijn lwoo klas 2 als met de leerlingen van de isk hier naar toe gegaan, en ze hebben genoten. Het was wederom een feestje om de genie over de vloer te hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten