zaterdag 18 februari 2012

VERONA

Aangezien ik zon " rotleven" heb, moest ik vanavond weer uit eten met een stel vrienden in Wateringen. We proberen met elkaar 1 keer in de maand af te spreken en eten dan bij elkaar of we eten buiten de deur zoals vandaag. Ik ging al om vijf uur met mijn ka-tje onderweg en was ruim op tijd aanwezig bij de gastheer en gastvrouw. We hebben daar gewacht op de andere twee gasten en samen zijn we naar het restaurant VERONA gelopen in het geweldige Wateringen. Onderweg zag ik bovenstaande beeld staan en vond het wel wat hebben, een naakte man met een vogelnestje op zijn hoofd. Prachtig beeld.Al pratend en lopend kwamen we aan bij het restaurant en dat zag er al meteen erg leuk uit. Dus bij binnenkomst mochten we zowaar een tafel kiezen waar we wilden zitten. We kozen voor een mooie tafel voor 6 personen met een prachtige bank achter in de zaak. Daar kregen we brood en boter en konden we het menu kiezen. Dit hebben we dus ook gedaan. Ik heb samen met nog twee vrienden gekozen voor het verrassings menu, en dat bestond uit drie gangen zonder te weten wat het zou zijn. Terwijl we lekker zaten te praten kwam ineens de ober aan of we ergens anders wilden gaan zitten want de tafel voor 6 was eigenlijk al gereserveerd en voor ons was een andere tafel bedacht. Dat is natuurlijk geen punt. Wij verplaatsen... en hadden meteen een mooi uitzicht op de waterval in het restaurant.
Een mooie muur met prachtige sfeerverlichting ook nog. Ik heb er van genoten in ieder geval. Het eten kwam en mijn eerste gang bestond uit een heerlijke tomatensoep, daarna een heerlijke pasta met groente en tomaten saus. en een toetje maar ik had al bedacht dat ik geen suiker eet dus dat heb ik geruild met vriendin janet... dat scheelde een hele hoop gedoe. Ik zag ook hier een kaasplankje staan op het menu dus dat heb ik natuurlijk gekozen voor mijn onderzoek naar hoe groot een plankje kan en moet zijn.. en ik moet zeggen dit is een mooie plank voor de prijs van 7 euro..  en het was als toetje bedoelt
na het eten van het toetje kregen we nog een vaag drankje aangeboden, maar die heb ik geweigerd omdat er alcohol inzit en ik niet drink, maar gelukkig kreeg ik daarvoor een kop koffie
Na het eten en praten en gezellig genieten zijn we rond 23.00 maar weer richting de auto gelopen nadat we weer een aantal eetafspraken hebben gemaakt en neer gezet en  toen weer naar huis, na weer een heerlijke avond genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten