zaterdag 11 februari 2012

lotusdagje en uit eten in rotterdam en bk

Vanochtend heel vroeg opgestaan om een naar Poeldijk te gaan om te lotussen..  het was gelukkig rustig op de weg dus ik kon lekker doorrijden.. en was op tijd bij de nederlands hervormde kerk om daar als lotus bij een ehbo vereniging te fungeren. Het was een lange dag, mede omdat ik in de ochtend niets te doen had maar uiteindelijk is het wel gezellig altijd, omdat je mensen bezig ziet met dingen die voor jou zo normaal zijn. In de middag werd het voor mij leuker en boeiender, omdat ik toen aan de bak moest  als lotus in het spel De Dierentuin.. een leuk verhaal met leuke dingen die de cursisten moeten doen.. het was genieten. Na deze dag ben ik met mijn auto naar vriend Frans gereden omdat we in de avond naar Brigitte Kaandorp zouden gaan in het nieuwe luxor in Rotterdam. Bij Frans snel even onder de douche gestapt, snel even schone kleren aan getrokken en daarna met hem naar het restaurant Leipzig van de schouwburg om me daar te laten verwennen met een heerlijke maaltijd voordat we onze opwachting gingen maken bij missis Kaandorp. Ik  had als voorgerecht een salade van geroosterde groente wat erg smaakvol was, als hoofdgerecht een quiche met vergeten groenten ( gelukkig waren de groenten niet in het gerecht vergeten maar waren het groentes die niet meer veel gegeten worden, en om eerlijk te zijn het was heerlijk dat wel maar ik heb de smaak van deze groentes niet herkend dus wat ik heb gegeten ik heb geen idee maar het was wel erg lekker) Daarna had ik een kaasplankje, en kan ik zo naar uitzien altijd als toetje, op de kaart was al aan gegeven dat bij de prijs voor dit dinee dan 4 euro extra zou komen wegens de kaas.... maar ja dat vind ik geen punt ik ben gek op kaas.... maar moet zeggen dat toen het bordje kwam ik wel erg me genaaid voelde, voor die prijs had ik wel 3 hele kazen kunnen halen incluis een heel brood en pot appelstroop...
en ik heb hier niets van gehad...

Het was wel lekker, en Frans vergoed het dan met de woorden dat het een toetje is maar ja hij zat met een toet voor zijn neus die niks extra koste maar die erg groot leek in verhouding met mijn arm bordje kaas.... het was wel lekker dat is waar.
Daarna moets ik nog snel even naar het toilet en de deuren van dit restaurant zijn aan de binnenkant voorzien van gedichten van Jules deelder, en ik vind het prachtig


Daarna zijn het theater in gegaan naar brigitte kaandrop en daar komt een speciaal blogje over
morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten