maandag 13 februari 2012

Valentijn (zoetsappige blog)

Het is Valentijn dit jaar, en natuurlijk hoop ik zoals elk jaar op geheime kaart of liefdesverklaring, of nog veel liever dat iemand voor mij deur staat, hoeft niet eens met een bos rozen etc maar die gewoon zegt : "jij bent het voor mij , wil jij mijn Valentijn zijn voor altijd" Maar ik vrees met grote vreze dat het dit jaar er weer niet in zal zitten... Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf niet eens zou weten wie het zou moeten zijn.. al hoe wel... ik heb wel een optie maar ik weet dat die het nooit zal doen. Hij is hier niet van... dus ik wacht maar af  wat er komen gaat..


Bij mij op school doen we elk jaar de rozenactie en dan mogen leerlingen en docenten een roos kopen voor een euro en die word dan door Cupido rond gebracht. Vorig jaar was het een groot succes alleen vond ik de kleding niet echt geweldig van onze Cupido, dus dit jaar ga ik me er tegen aan bemoeien. Heb al prachtige witte vleugels gekocht en hij gaat met een mooie zwart broek, een wit tshirt met de vleugels en zilveren haren door de school als Cupiod, en naar ik hoop ook het meisje van zijn dromen veroveren... ik gun hem dit zo.
Natuurlijk mag op deze Valentijns uitgave van mij niet een paar prachtige liefdesliedjes ontbreken en dus zet ik ze hier maar ff neer
klik gewoon op de nummers en je kan ze horen.
                    nummer 1





alle bovenstaande nummers zijn voor mij erg speciaal ze zijn op de een of andere manier verbonden met een liefde die ooit was... of met mensen die veel indruk op mij hebben gemaakt.. en ze zijn prachtig om te luisteren, dit is dus een klein kadootje voor mijn trouwe lezers.



Natuurlijk heb ik ook de nodige flarden geschreven over Cupido en de liefde en zal hieronder een paar neerzetten met tevens de link naar mijn site waar de flarden staan over de liefde


Als de woorden in je hart zitten
Als de woorden
In je hart zitten
Als ze
Er zijn
Dan ben ik het
Die eigenlijk
In je hart woont
Daar alleen
Wil ik dan
Echt zijn
Ik ga niet nog eens achter het net vissen
't is wel goed met de liefde
wat mij betreft
ik vind het
allemaal wel best
iedere keer
ontmoet ik
iemand
die mijn
hart kraakt
en dan kom
ik er achter
dat hij
al bij een
ander is
aangehaakt




Dan rest me alleen nog iedereen een mooi en goed Valentijn toe te wensen en ik hoop dat jullie geheime liefde is komen opdagen...
voor iedereen een dikke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten