zaterdag 25 februari 2012

tv avondje in capelle

Zaterdagavond een heerlijk ouderwets tv avondje gehad in capelle aan den ijssel. Een keer in de zoveel tijd ga ik naar vriend Frans om iets samen te bekijken, zo ligt op ons nog de hele box van Jasperina de jong, diverse dvd's van Liesbeth List, etc te wachten om bekeken te worden. Deze avond had Frans een speciaal menu bedacht aan keur van wat ik niet gezien heb maar wat ik echt moet zien. Niets is vermakelijker dan aankomen, gaan zitten en dan heerlijk ongegeneerd op de bankt te hangen en tv te kijken.. en te genieten van leuk en goed gezelschap, die net als ik af en toe een keer grinnikt een keer humm doet, en goed beelvoer om naar te kijken... heerlijk. Het mooie is dat je dan na  een aantal dingen gezien te hebben, tevreden naar huis gaat en samen heerlijk hebt genoten van het samen zijn en het bekijken van diverse tv aanbiedingen.. heerlijk


De avond begon met iets wat ik van Frans echt moest zien, en ik niet kende. De tv serie, Modern Family, ik heb de pilot bekeken en moet zeggen het is humor met een geweldig leuk randje, en tevens is het hilarisch de scenes.. een aanrader in ieder geval .

Daarna de show van Claudia de Breij, Hete Koorts, hilarisch, zeker omdat de show was opgenomen in het bekende theater van Groningen waar ik ook menig zweetdruppel heb liggen op het podium als in de zaal... leuk om te zien
het prachtige nummer van haar  Hoeveel ik van je hou* clik op de link voor dit nummer. Haar geweldige mooie opzet van de show over wat zij later aan haar kleinzoon zal zeggen in de tijd van de hete vrede.. was ze goed of fout in de hete vrede,, en dan ook daarbij punten aanpakken uit het nu en dat we het lezen maar er eigenlijk niets aan doen.. prachtig gevonden en gedaan.

De avond hebben we afgesloten met de show van RouĂ© Verveer , mans genoeg, en dat is hij zeker. ik wist niet of ik hem kende, maar ik kende hem achteraf al, ik heb hem ooit in zijn debuut jaren gezien in het theater op zuid in rotterdam, tijdens een algemeen aanbod voor scholen.. en heb toen ook al verselijk om hem gelachen. In mei gaan Frans en ik naar  de nieuwe show van hem maar het was nu heerlijk om weer even te weten wie hij is.. Het is wel een druk mannetje viel me op en heeft een dosis eenergie om u tegen te zeggen..
Na weer een heerlijke avond terug naar huis gereden en het is heerlijk om je zo vertrouwd te voelen en lekker te voelen dat het zo genieten is samen van het kijken naar mooie dingen die het leven zo aangenaam maken.. en als ik dan thuis kom bij mijn flat en de deur open doe naar mijn appartement denk ik altijd... ik heb het goed, ik heb het goed voor elkaar....wat wil ik nog meer.. nou niks

1 opmerking:

  1. Was zeker weer leuk! Veel plezier met Modern Family kijken en show van de Breij heet "Hete Vrede: ;-)

    BeantwoordenVerwijderen