woensdag 22 februari 2012

zo ook de woensdag is voorbij....

Opstaan deze ochtend was een feestje, mede omdat ik wist dat vandaag mijn nieuwe laminaat ging worden gehaald met Ayaz en zijn geweldige bus.. Met deze bus rijden is zo wie zo altijd een feestje. Ik was wat vroeg op en keek uit mijn raam en zag het volgende... de gemeente staat voor niets. men moest kennelijk de tegels rechtleggen maar ja er staat een auto... maar ja dat maakt niet uit, dus de auto staat keurig in het vak waar gewerkt gaat worden omlijnt met lint.. hij mag er niet meer uit totdat het lint weg is... ik blijf me soms verbazen over dingen.. Omdat ik nogal vroeg op was en ik toch een man ben van weinig geduld, ik weet het van mezelf, ben ik deze ochtend maar alvast begonnen met het er uithalen van het laminaat en dat ging zo snel dat ik erg opschoot. Om half tien stond Ayaz voor de deur en konden we naar de Praxis om het laminaat te halen.. dat was meer gedoe dan ik had gedacht omdat het via allerlei ingewikkelde systemen moest maar uiteindelijk lag het laminaat in de bus en bedacht ik me dat het niet handig is om alles stuk voor stuk naar boven te sjouwen dus ik langs de zaak gereden en even snel een hondje gehaald, waarop alle laminaat kon liggen en we konden het zo naar boven brengen.. geen punt. (en nee een hondje is niet een echt hondje maar een plankje op wielen die dan de boel kan vervoeren, waarom dat ding een hondje heet weet ik niet. Maar al ver voor elf uur waren mijn spullen op de plek van bestemming en ligt het nu te wachten op vrijdag.. als het mag (ik hoop dat ik me kan inhouden tot die dag). Inmiddels liep het tegen elf uur en moest ik naar mijn volgende afspraak in de sportschool, nog snel even langs bij selectvracht want ik moest nog wat halen wat ik nodig had, maar dat was wel al 4 keer aan de deur geweest maar men laat niks achter dus je kan ook niet reageren.... maar dat is inmiddels opgelost. Bij de sportschool stond mijn sportmaatje Mike, na anderhalve maand weer eens om met me mee te gaan sporten. En dat vind ik leuk en gezellig altijd met hem, we dagen elkaar vreselijk uit altijd en dat maakt het sporten extra leuk vind ik. Hij was er en ik heb hem maar een rondleiding gegeven, hij komt er al jaren maar ik stak hem de gek er mee aan ik heb hem aan de medewerkers voorgesteld etc. gewoon puur lol. Ook lekker geklept met andere sporters waaronder Harold die ik alleen maar in de vakantie zie en met collega martin. Na het sporten snel even langs een zaakje om een stukje ontbrekend materiaal te halen voor de laminaat knipper.Langs de Aldi voor broodjes voor vrijdag, en langs de Karwei voor zilververf en voor tape om de gaten in de ondervloer te dichten en om de snoeren beter vast te leggen. Heerlijk alles klaar. Daarna snel naar huis om toch maar de laatstte planker uit de vloer te halen, dan maar twee dagen op zilverfolie leven. Er zijn mensen tenslotte die leven op zilverfolie... en soms moet je je aanpassen aan wat er is..
Het gaat lekker en nog even en dan is het zover kan ik mijn huis weer inrichten en is alles zoals ik het graag wil.... mooi
Vanavond moest ik in Scheveningen een examen afnemen van de jonge reddingsbirgade van Scheveningen. Het nieuwe examen bestaat uit minimaal een kwartier met een examenkandidaat bezig zijn als arts en als kader, en ondersteuning door een lotus... dat is natuurlijk prima om eerlijk te zijn maar het is wel bizar  dat het zo lang gaat duren. De groep die op examn ging was erg zwak, tot niet super zwak... soms bij het genante af.. maar goed van de 18 kandidaten zijn er maar twee afgewezen en dat is jammer maar de rest is er door in ieder geval dus het was een mooie avond
Terug was ik weer eens zo eigenwijs dat ik de tomtom niet aan heb gezet ik zou het wel vinden. maar nee hoor.. ik ben verdwaald terwijl ik Den haag op mijn duimpje ken... ben door tunnels gekomen over wegen die ik niet eens kende maar toch thuis aan gekomen om lekker vroeg in mijn bed te duiken heerlijk





Geen opmerkingen:

Een reactie posten