woensdag 15 februari 2012

een dagje naar de dierentuin

Vanavond moest ik na een lange dag naar Den Haag om bij de kamer van koophandel te lotussen. Het is altijd een feest der herkenning omdat ik weet dat de mensen die daar zijn, goed zijn maar ook humor hebben. Met mijn mede lotus  ( die vandaag de kader was en dus een les moest geven) had ik er al over gehad dat het wel erg leuk zou zijn om een spel te doen, iets in de richting van een dagje dierentuin. Dit had ik nog liggen, dus ze kon er mee aan de slag, en heeft hem grondig verbouwd en iets erg moois van gemaakt. Ik mocht als lotus daarin dus spelen en kreeg de ene letsel na de andere, van beknelde vingers tussen een autodeur, tot hondenbeet, een schaafwond, een scheurwond in de arm en noem maar op. Vele dingen die gebeuren en gebeurden.. maar erg leuk om te doen met elkaar. De cursisten waren ook erg tevreden en vonden het weer een leerzame avond. Het leuke van lotussen bij de kvk is wel dat je er om 17.00 moet zijn, dat je eerst met elkaar eet, en het was heerlijk dit keer, salade met daarbij patat.... en ik eet bijna geen patat dus dubbel feest. en het is een klus die gewoon lekker optijd klaar is, om 21.00 ben je weer thuis heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten