vrijdag 10 februari 2012

sportdag ???? Sportdag....

Ik moet bekennen al ben ik erg van de sport, toch hou ik nooit zo van sportdagen.... en zeker niet op een donderdagochtend om kwart over 9.. Kijk als ik zelf ga sporten op dit tijdstip is het mijn keus, maar nu is het verplicht helpen bij een georganiseerde sportdag en dus doen we dat maar. In een draaiboek wat we hebben gekregen, waarin zoveel info stond dat ik hem uiteindelijk maar verdeeld heb in onderdelen, van onzin, en dat moet ik weten.. want dan moet ik daar zijn.. Uiteindelijk blijkt van de tig keer dat ik aanwezig moet zijn in de zaal maar 1 keer te zijn, wegens een foutje in het rooster en dus erg vervelend voor de anderen.. De sportdag bestond uit een Roulatie Volleybal tournooi... en nu zal ik eerlijk zijn, ooit in mijn jongere jaren ben ik lid geweest van een volleybalploeg, maar aangezien ik met een buurtgenoot de enige jongen was van net 18 en de rest allemaal dames waren van boven de 40 incluis haar onder de oksels ( ja in het dorp waar ik woonde, was dat toen denk ik in.. of nog niet doorgedrongen dat het niet echt iets is wat lekker is om te zien.) Ben ik er na 4 keer geweest te zijn er mee gestopt omdat ik vond dat het niks voor mij was.
Op diverse campings heb ik natuurlijk vanuit mijn recreatiewerk ervaring heel veel volleybaltournooien georganiseerd maar nog steeds ben ik niet overtuigd hierin.. Uiteindelijk kwam het vandaag zover dat ik de scheids mocht zijn bij twee spelletjes.. maar waar ik op moest letten ik heb geen idee, heb er totaal geen verstand van.. dus ik stond daar maar mooi te wezen en maar hopen dat het over zou gaan. Ik riep in en de leerlingen uit.. dus ik riep uit.. ik riep daarna uit en de leerlingen riepen in en ik riep dan ook maar in... ik snapte er niets van maar ik geloof dat de kids het wel erg leuk hebben gevonden en erg hebben genoten van deze dag en daar gaat het om tenslotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten