woensdag 1 februari 2012

avondje Noordwijk.... brrr koud

Vandaag was een heerlijke dag, ik was iets te vroeg op maar ja dat is niet erg, kon ik in mijn gedachten lekker veel doen maar het tegendeel blijkt dan vaak zichzelf te bewijzen... ik heb niets gedaan van wat ik wilde doen. Het lesgeven ging heerlijk, de leerlingen werkten lekker mee en ik heb gewoon heerlijke dingen gedaan met ze op spel gebied. Ook kwam er een leerling binnen die me vertelde dat het gelukt was wat we willen en toestemming hebben dus we zijn heel heel blij.  Hier kom ik dinsdagavond op terug in de blog. Verder kwam een andere leerling binnen met een zelfgemaakt filmpje voor mij en ik vind hem goed gelukt.. ik ben er trots op die probeer ik morgen op you tube te zetten en daarna ook hier een link natuurlijk naar dat filmpje lijkt me erg logisch. Na mijn lesdag ben ik snel naar huis gegaan om daar mijn brood te smeren en daarna meteen door naar een vriendin om naar een vriendin in Noordwijk te gaan om daar te eten. Helemaal zin in, wel jammer dat ik net op de hoek een flits zag, omdat ik net iets te hard reed.. gevolg is dat ik dus een foto heb maar mijn haar zat gelukkig wel goed, dat scheelt. Het eten was heerlijk en goed gedaan en we hebben ook heerlijk zitten te praten. Inmiddels ook een weekeindje Barcelona eruit gesleept in de zomer en daar heb ik erg veel zin in, ik heb Barcelona al een keer eerder bezocht maar niet gevoeld, en nu gaan we langer en ook echt slapen in de stad die zo mooi is. Na een heerlijke en goede maaltijd met veel lachen en tranen met tuiten van de slappe lach, gingen we naar het strand om twee wensballonnen op te laten. Dit wilde echter niet lukken, met half afgevroren vingers, met een aansteker die het niet echt doet, een behoorlijke wind die er stond,  lukt het niet, na een uur proberen en verkleumd van de kou hebben we het maar opgegeven en terug naar huis. Ik had gelukkig mijn postduif Heleen Heleen aan boord en zoals altijd is dan de Tomtom niet nodig we verdwaalden zoals altijd, wat een ramp is het altijd om Noordwijk uit te komen en hoe gek het ook is ik verdwaal altijd weer.. vreselijk.. maar goed uiteindelijk toch op de weg die ik moest gaan, en samen in de auto nog steeds giebelen... Bij Leimuiden doe ik altijd mijn ruitenwissers aan, daar staat een tekst "Jezus komt" en ik heb zon hekel aan dat spul op mijn ramen is zo moeilijk schoon te maken. Gelukkig is hij dit keer niet gekomen en kon ik met schone ramen in de min 5 naar huis rijden..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten