zondag 26 februari 2012

nationaal songfestival... voorronde

de kandidaten zijn.....
               
                             
 
            Joan Fanka          

De duels tussen de koppels zijn:
Raffaëla tegen Joan
Ivan tegen Kim
Tim tegen Pearl


Presentatie door Jan Smit ( Godzijdank geen Jolante met te veel benen, te korte rokken en geen stijl... maar onze eigen Jan.)

Ik ben om, ik heb erg getwijfeld tussen Rafaëla, Joan en Ivan. Toen Rafaëla uitviel zei een vriend van mij de terechte woorden.. daar gaat onze kans op een plek in de finale.. heel europa zegt dit is het en wat kiezen wij wat het niet is.. ik denk dat we gewoon geen geld hebben om een festival te organiseren dat we daarom bewust een goed nummer en orgineel nummer wegstemmen zal wel een opdracht zijn of zo. Maar goed ondanks alle commentaar op haar tooi en haar kleding is ze er toch maar door en gaat ze ons vertegenwoordigen. en ergens vind ik het wel mooi doet me denken aan Melanie met brand new key* en klik op de link voor dit nummer... en dan merk je hoe blij men word van dit nummer dus.. ach waarom ook niet.. We zullen zien ik ga er maar weer voro zitten die avonden om te kijken waar we uitkomen en wat we gaan doen.. maar ja de 3-j's en sieneke waren nou ook niet echt een succes dus misschien is dit wel de beste keus.. dat zou kunnen... we zien het.

De link naar het winnende liedje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten