donderdag 23 februari 2012

dit is mijn dag.....

Deze dag kan niet meer stuk... lees ik in de metro mijn horoscoop en het lijkt me gaaf om zwanger te worden en vandaag kan het... zomaar.. de wonderen zijn de wereld niet uit.. aangezien de metro altijd alleen maar de waarheid verteld.. ben ik dus nu in blije verwachting of zo.. ik denk een onbevlekte ontvangenis of iets dergelijks.... maar we zullen zien hoe het over 6 maanden eruit ziet. Wat toch eigenlijk een ontzettende  dome hororscoop als je het zo bekijkt.... wie bedenkt dit.. je zou maar een vrouw zijn en graag zwanger willen worden en al je hoop op deze dag zet want het is voorspelt... en dan lukt het niet. vreselijk lijkt me dat
Deze dag begon trouwens wel erg leuk hoor, ik stond vroeg op, en ik had afgesproken met de moeder van Wesley dat hij zou komen helpen het laminaat wat mijn woonkamer gaat verlaten naar de auto van zijn moeder te sjouwen zodat het uit mijn huis , er is nu dus geen weg terug. Gelukkig maar want ik heb helemaal zin in een nieuwe vloer.. Samen met Wesley om half 10 de boel naar beneden op het hondje en daarna de auto in, we hadden het zo slim bedacht maar helaas het strookje plakband hield het niet met als gevolg dat al het laminaat over de straat lag... het was geen gezicht. Gelukkig was het vlak bij de auto en konden we het meteen in de auto leggen. Daarna ben ik heel snel naar de fysio geweest om mijn nek eens te laten kraken omdat ik al een jaar lang last heb van mijn nek en ik sterk het vermoeden heb dat het komt doordat wervels scheef staan.. en dat bleek ook wel, het kraakte alsof het een lieve lust was... wist niet dat ik het liedje vader jacob zo mooi kon spelen. Nadat ik gekraakt was, lekker naar de sportschool om even te kletsen met vrienden daar. Mijn sportmaatje liet verstek gaan helaas, want hij verging van de spierpijn.. en dat is nou piloot en dat word vader.. watje. Dus alleen er maar heen en ik heb heerlijk mijn nieuwe schema gedaan, incluis toch wel wat spierpijn van gisteren toen ik met mijn sportmaatje bezig ben geweest... Na het sporten langs de zaak om het hondje terug te brengen zodat hij ook weer thuis is.. wel lekker hoor zon hondje, hij eet niks, hoeft niet uit gelaten te worden maar doet wel het werk voor je
voor het geval iemand niet weet wat een hondje is, hier de afbeelding
Na daar een paar heerlijke bakken kffie te hebben gedronken lekker langs de kringloop omdat ik heb bedacht dat ik een andere tafel wil in mijn hoek bij de banken, ik ben al die losse tafels zat.. dus dat is ook geregeld. De tafel die ik graag wilde was helaas al verkocht dus dat is balen maar dit is ook prima


Geen opmerkingen:

Een reactie posten