dinsdag 21 februari 2012

druk dagje vandaag


Soms zijn er dagen dat je weet, ik had wijzer moeten zijn maar ik ben het niet.. en zal het kennelijk pas worden als ik oud, bejaard en grijs ben... dus dat duurt nog wel even. Gewoon een dagje in de vakantie die ik nu heb. De wekker ging niet af, maar ik was zelf al vroeg wakker en dus joepie het bed uit, snel even aankleden en dan snel sporten, 9.00 stond ik op de planken  en de aparaten om zo de dag goed en vooral gezond en fit te beginnen... Het is rond die tijd altijd erg druk met parkeren want er zijn dan ook de groepslessen voor de dames.. ik begrijp dat nog steeds niet want volgens mij.... werken er heel veel dames of zijn dat vrouwen die werken... en werken deze dames misschien wel in de avond of nacht.. ik heb geen idee maar ze zijn er altijd en het is druk en vol rond dit tijdstip. Maar goed, ik heb mijn taakje volbracht en genoten van het gebeuren op de planken. Daarna snel even langs de kringloop, want het is gek je besluit om nieuwe laminaat te leggen in je woonkamer en voor je het weet doe je een complete verbouwing.. maar ik had geluk er was niet wat ik zocht dus ik ben zonder wat te kopen de kringloop uitgelopen en dat mag in de krant... dus daarom maar in dit blogje. Daarna naar mijn maandelijkse verwennerij.. ik heb inmiddels een masseur gevonden en eens in de maand laat ik me grondig masseren door hem. En dat is lekker en ontspannend. anderhalf uur gewoon niks denken, niks doen en niks willen.. alleen maar genieten.. heerlijk. Hierna meteen weer volop in de stres, even snel mijn fotocamera wegbrengen. Deze camera is gek op zandhappen, eerst had hij het halve strand van Barcelona meegesmokkeld en nu het zand van Noordwijker strand. Dus de lens deed het niet meer naar behoren. Het was even zoeken voordat ik het bedrijfje op een industrie terrein had gevonden in hazerswoude dorp maar het is gelukt en daar ligt nu mijn fototoestel te wachten op zijn revisie want eerlijk is eerlijk het is een fijn toestel en zo handig en ik snap en begrijp hem, dus wil ik hem houden. Meteen maar ff door naar de aldi in Boskoop, lang niet geweest maar snel even wat boodschappen. Daarna snel naar huis, het is echt steeds snel en opschieten want er moet nog zoveel. In huis snel nog wat spullen uit de kamer gesjouwd met de gedachten dat alles wat je met kleine beetjes doet gaat net zo snel en het voelt veel beter je went.... dus weer wat versjouwd, incluis de cdkasten met als gevolg dat ik even niet oplette en dus een hele plank vrouwen op de grond lag van Frederique Spight tot Liesbeth List, ik geef toe deze combi is bijzonder leuk minder leuk is het dan toch wel dat hun  doorzichtige kleedjes ook vaak meteen een soort van plasticmoeheid vertonen en dus ja... je moet dat weer oplossen ook. Helaas geen tijd voor, want de volgende afspraak was er al.. ik moest naar de familie Spaan om de eerste twee planken laminaat te brengen die ze krijgen uit mijn woonkamer omdat vader en zoon mij vrijdag komen helpen met het leggen van het nieuwe laminaat.. dus dat is ook weer geregeld, daarna meteen door naar Leiden om een "Dagje dierentuin" te doen met de bhv mensen van de kvk... en dat was weer leuk, zekere omdat met de vrienden van de eetclub was en dat maakt het extra leuk. Om half negen weer in de auto, naar Alphen om daar de laminaatknipper te halen om te gebruiken.. even bij die vriend nog wat water gedronken en eindelijk naar huis, om even in de schuur wat oude planken laminaat te pakken om in kleine stukjes te knippen om tussen de muur en het laminaat te leggen, dus ik ben daar nog even mee aan de slag gegaan, om te ontdekken dat ik een wezenlijk deel mist.. dus daaar weer achteraan gebeld, kan ik morgen halen dus dat komt ook weer goed. Ik blij dat ik dat even snel gedaan heb.. want anders had ik vrijdag gezeten. Eindelijk in huis waar ik de platen van mijn bijzettafelstjes in de vaatwasser heb gezet, en waar ik snel de onderstellen even een doekje laten voelen.... en nu om 23.10 zit ik hier om jullie deze blog te laten lezen.... en voor alle duidelijkheid dit is niet een bijzondere dag of zo.... dit is mijn leven... heerlijk toch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten