zaterdag 18 februari 2012

lotus bij de reddingsbirgade zoetermeer

Elke keer weer denk ik  op zaterdag als mijn wekker af gaat, waarom doe ik dit, moet ik er vroeg uit en heb geen zin, maar als ik op ben en enigsinds wakker dan denk ik ja ik vind het leuk en ik kan niet anders dus ik ga... en het is ook altijd genieten om eerlijk te zijn. Vandaag mocht ik naar de reddingsbrigade in zoetermeer, aan het lange land. Vanuit Alphen ga je via de n11 een compleet anderen wereld in, waar je geen weet van hebt, je komt over wegen en door dorpjes die echt nog mooi zijn om te zien en heel landelijk.. ik wil er niet wonen zou mij te stil zijn, en denk soms ook wel dat mensen  daar alleen maar doen alsof ze er wonen, een soort open lucht museum of zo.
Maar het is en blijft bijzonder dit soort routes met je tomtom. Om 10.00 moets ik er aanwezig zijn voor het afnemen van het examen en onderweg kwam ik dit beeld tegen, ik heb maar een foto gemaakt van de achterkant want het is een naakte vrouw me op het bord aan de voorkant welkom... en dat leek me niet zo gepast.. dan maar liever een paar leuke billen met tot ziens.. ( ieder zijn eigen interpreatie zou ik zo zeggen.) Het afnemen van het examen was erg leuk en ook zeer geslaagd, de 6 kandidaten waren erg zenuwachtig en vond het wel erg moeilijk maar toch ,het liep als een trein, en alle zes zijn geslaagd dus dat is ideaal. Na het afnemen van het examen kon ik weer naar huis, nog snel even naar de sportschool dat kon net voordat hij gaat sluiten. Vanmiddag lekker in bad en daarna ga ik dan naar Wateringen om daar lekker te eten met vrienden. Wat heb ik toch een zwaar zwaar leven.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten