dinsdag 7 februari 2012

flashmob op het Rijnplein

Vandaag met mijn klasje Muziek theater naar het Rijnplein gegaan en daar zijn we aan de slag gegaan met het uitvoeren van een Flashmob... De kids hadden er zin in en zagen het helemaal zitten. Een enkeling begint altijd te zeggen dat hij/zij het eng vind, en ik deel dat wel, ik vind het ook erg gewaagd maar toch... we doen het.. De kids hebben snel even in het lokaal nog even geoefend, daarna zijn we met behulp van twee gouden gozers van de school, die een eigen gemaakte boxensysteem incluis versterker hadden, naar het Rijnplein gegaan, waar de dames en 1 heer gingen dansen... Het was koud en niet druk maar toch ik vond het gewaagd en gaaf van ze dat ze het vertrouwen hebben om dit te doen. Het leukste was wel dat ik ineens achter mij een klap hoorde, en een vrouw hoor zeggen tegen haar man.. Help me even overeind..En ik maar lachen want ja die man was zo bezig met kijken wat er gebeurde dat hij niet eens had gemerkt dat zijn vrouw was gevallen. Na deze flashmob waarop de kids meteen weer wegliepen en naar school gingen waar ik de film met ze heb bekeken en ook ze heb getrakteerd op snoep en drinken, om ze te laten weten dat ik het erg waardeer wat ze doen.... het was leuk om het te zien.De film is wel wat schokkerig en de geluidskwaliteit is slecht maar het idee is gaaf... vind ik,
Ik heb vandaag maar meteen een stopmotion gemaakt van de fotos die ik heb gemaakt op het Rijnplein en wilde hem op you tube plaatsen helaas is dat niet gelukt.. het werkt soms niet mee.De film en de stopmotion heb ik hier geplaatst
volg de link

flashmob op het rijnplein

Stopmotion in de klas





Geen opmerkingen:

Een reactie posten