dinsdag 1 november 2011

te laat

Zo op gelet voor dat ik in het vliegtuig stapte, geen dieren meenemen, en niks noppa nada stiekem invoeren.
Toch heb ik dat gedaan, na een lange vliegreis met onophoudelijke krampen in mijn darmen, bij thuiskomst meteen het toilet bezocht,  en wat kan een mens veel kwijt na zon reis, nooit geweten hoeveel je spaart en hoeveel je kan verliezen.. maar het was geen pretje, het was soep soep soep en nog eens soep en dat om ongeveer het half uur.. kun je nagaan, en hoe gek het ook klinkt ik miste toen toch wel het kraantje met de slang en spuitje want oh het toiletpapier is ondanks zacht in nederland niet zacht.

Ik heb met hoge koorts gelegen in bed, en liep leeg,moet wel zeggen dat het wel erg goed schoonmaakt en heerlijk opruimt van binnen, ik ben ontslakt, anderen doen daar een week over ik 3 dagen, ik heb een soort van patty brad achtige behandeling gehad wat ook meteen alles schoonmaakt. en dat was heerlijk... maar slap slap slap
Moet wel zeggen dat het heerlijk was om een paar mede genoten te hebben die dit ook hadden, we konden dit heerlijk delen samen en zo konden we het goed van ons afpraten. Mijn unit leider belde me op en ik vertelde hem het verhaal en hij zei meteen geniet ervan dat je ziek bent want dat ben je nooit dit is de tweede keer sinds je op school werkt in 18 jaar.. dus dat is uniek, dus geniet en dat heb ik gedaan, ondanks dat ik baalde omdat ik me voor had genomen om te proberen mijn loopbaan op school te doorlopen zonder ziekte verzuim, is dat dus niet gelukt dus nu probeer ik onder de 5 te blijven.

afgelopen vrijdag ben ik weer begonnen en wat heb ik die kids gemist, wat heb ik een gouden baan en wat een heerlijk werk doe ik... ik zou niet anders willen en kunnnen heerlijk
en ik ben inderdaad 5 kilo extra kwijt maar die zitten er ook zo weer aan dat is geen punt schijnt....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten