vrijdag 4 november 2011

als afsluiter over jordanie de laatste episode deel 2

heb nog zulke leuke fotos die ik graag wil laten zien dus nog even en dan is het klaar dan zal ik weer meer gaan bloggen over mijn dagelijkse gang in deze wonderlijke wereld

schaduw van de kamelen toch met daaronder in beeld een dode kat die daar lag


soms begrijp ik dingen niet maar zie wel het leuke er van, kennelijk was de koffie erg heet en moest de brandblusse er aan te pas komen...
onze jeep maar omdat er geen raam in zat is er maar een stokje in gezet zodat het lijkt alsof er een raam in zit..
gewoon een mooie foto

advies van een vriendin om diepte te zien moet je er een takje voor houden dus op mount mebo heb ik dit toegepast en het werkt je ziet wel de diepte


prachtig deze bak met 4 waxines vond ik zo mooi om te zien

hierbij de vraag is nou de kast of de koffie danger.. en dit staat er echt gewoon dat vind ik zo mooi als je op details let


mooi doorkijkje vooral door dat bekertje zonder koffie

midden in Jordanie zie je dit staan... geweldig toch je voelt je meteen thuis

zomaar ergens op straat... cola en koffie ik denk dat het gezellig is geweest zou het vader en zoon zijn geweest
in een land met zo weinig water zie je ineens een bad buiten staan, nu is bij mij de vraag is dit bad uit het huis geplaatst of moet hij er nog in.. ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen echt in bad gaan hier omdat het zo vreselijk droog is en zo weinig water is

en dan zie je vanuit je raam terwijl je naar het bad kijkt ineens een auto staan met op de hoedenplank een koraan en een gebedskleed hoe mooi is dat

nou dit was het eerst waarschijnlijk komt er nog wel een keer wat langs over jordanie als ik even geen inspiratie heb want ik heb nog zulke leuke fotos en verhalen... die wil ik graag vertellen maar dat komt
deze wonderelijke wereld ga ik voorlopig afsluiten en verder in de andere wonderlijke wereld verder die van werkende docent in alphen aan den rijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten