dinsdag 22 november 2011

lampjes die niet moeten branden


vreselijk vind ik het dat als ik in de auto zit, ik hem start dan ineens een lampje gaat branden.... zomaar ineens.. zie ik dan een lichtje, en schrik.. raak in paniek.Dit ken ik niet en heb ik geen controle over.. dus wat moet ik. Eerst was het laat op de avond na een geweldige leuke avond met vriend Frans, in Capelle waar we naar het theater waren gegaan, dus anwb bellen, die komt, die kijkt en zegt dan... okey u kunt blijven rijden maar als het weer gebeurt moet u naar de garage gaan. Zo gezegd zo niet gedaan.... ik ben lekker blijven rijden totdat ineens gisteravond weer dat lampje ging branden... Ik weer kijken en me afvragen wat dat is.. maar ja volgens de anwb gewoon doorrijden en dan is het klaar, kan geen kwaad toch... maar het rijd niet ontspannend meer, je blijft maar kijken naar dat lampje dat brand.. het is wel gerusttellend oranje en niet rood dat scheelt.. maar toch.... het brand...
Dus vanochtend de garage gebeld met de vraag wat het kan zijn dat het lampje brand, die van dat kraantje.. blijkt dan motorblok te zijn.... ja ik zie dat verschil ook niet erg duidelijk.. maar goed.. het is niet anders...  en ja hoor vanmiddag om 16.00 mag ik langskomen dan gaan ze het even op de computer uitlezen en dan zal ik horen wat het is en of ik nog mag rijden etc.. ik blijf maar hopen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten