dinsdag 29 november 2011

dagje vol


Deze ochtend heel vroeg op dus meteen gaan sporten wat heelijk was om te doen, mede omdat ik daardoor wist dat de dag al bijna klaar was.. ik hoefde niet meer naar de sportschool. Ik had nog tijd over dus heb ik meteen maar de zonnenbank er achter geplakt heerlijk.. totaal ontspannen na het sporten en na de douche naar school. Heerlijk gewerkt met leerlingen en met ze gepraat over de dingen die er spelen wat erg mooi is en goed is. Mijn talentklas had vandaag erg de stuipen en ik heb ze dan ook erg moeten toespreken over hun gedrag en wat ze deden heel vervelend vond ik dit maar goed soms moet het. Ik denk dat de boodschap goed is aangekomen en dat het toch ook duidelijk is geweest
Na mijn lessen snel even langs de blokker om nog wat sinterklaaskadootjes te kopen zodat dat ook geregeld is en klaar is want dat moest ook nog gebeuren. Nu is alles klaar daarvoor, tevens vanavond de kerstkaarten geschreven zodat die ook klaar liggen dat is ook handig leek me kunnen dan zo in de loop van volgende week op de bus..
Rond een uur of 17.00 in de auto opweg naar vrienden om daar te eten, heerlijk een avond niet zelf koken vind ik een luxe altijd. Ik ben er na toe gereden maar het was hopeloos om hun weg in te komen er stond een vuilniswagen die klikos leeghaalde maar wie ooit verzonnen heeft dat dit sneller gaat dan wat men vroeger deed, heeft het behoorlijk mis.. ik heb 15 minuten staan kijken naar een machinaal automatische machine die dan heel braaf een kliko oppakt, maar dat gaat dan bijna niet en dan ineens valt de kliko om dus dan is het over... en ja hoor duurt het nog langer..
ik kreeg het er benauwd van.
Bij aankomst bij die vrienden lekker gegeten zie foto hierboven ik had alleen de vega versie dus dat was wel erg lekker vond ik..  daarna naar huis en nog snel even wat sinterklaaspakjes in pakken en daarna lekker in bed
het was weer een heerlijke dinsdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten