zaterdag 19 november 2011

amsterdam


Amsterdam

Wat is het toch heerlijk om weer een dagje in de stad van mijn dromen te zijn. Telkens als ik mijn voetstappen neerleg in Amsterdam als ik er alleen maar naar kijk dan heb ik iets van dit is mijn stad wat heerlijk... ik voel me er thuis, ik geniet van alles talen die ik hoor, ik geniet van de mensen die er zijn die er rondlopen uit al die verschillende landen en er komt een soort van vrijheid over me heen. Een vriendin van mij was mee, en we hebben de auto, na een lange speurtoch , ik verdwaal nooit maar ineens dus wel in amsterdam om de auto te parkeren bij de arena. Is een aanrader mede omdat je daar voor 8 euro staat en je krijgt gratis vervoer met de metro van en naar het centrum dus ideaal...
Heb heerlijk met die vriendin, Heleen, rond gelopen over het waterloopleinmarkt en meteen een mooie vest gekocht prachtig gewoon, en een leuk t-shirt en voor we het wisten waren we alweer teveel geld kwijt maar ja dat is het verleidelijke van Amsterdam. We hebben heerlijk gezeten bij de tenet tisfris.. wat het ook was maar toch heerlijk buiten gezeten met een heerlijk broodje geroosterde aubergine met parmezaanse kaas en sla en pesto warm uit de oven heerlijk.
De oogst was erg goed van deze dag aan kleding en daarna lekker nog wat gezeten in de 9 straatjes en door naar huis wat echt vlekkeloos ging heerlijk...
Na het eten heerlijk in bad en daarna gewoon lekker rustig aan op de bank met linda en ushi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten