zondag 20 november 2011

zondag


het is een mistige dag hier in Alphen, ik was vroeg op  maar met een keel waarin schuurpapier zit, waar ook meteen meer aan de hand lijkt te zijn, mijn stem is zo dat een echte wiskey en doorrookte mens hierop jaloers zal zijn , maar toch de zondag is mooi begonnen. Opstaan, ogen open, aankleden en naar de sportschool, heerlijk mijn anderhalf uur bezig geweest, daarna door naar zonnenbank, thuis lekker in bad en nu gewoon lekker niks... helemaal niks hoeven, twijfel of ik nog wil kijken naar harry potter deel 2 van aflevering 7 want die moet ik toch nog wel zien maar ja dat kan ook volgende week tenslotte.. laten we eerlijk zijn.
De zondag is altijd mijn favoriet,soms hou ik een in en uit bed dag, dan weer een dagje waarin ik gewoon lekker niks doe of hoef soms gewoon lekker weg en heel actief.. kortom het is heelijk zo een zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten