vrijdag 11 november 2011

winterbanden

mijn moeder was zo lief om mij en mijn broer te verplichten om winterbanden te nemen voor de winter.
Ik ben dus met al mijn mannelijke charme maar eens op onderzoek uit gegaan, en het is gelukt. Ik begon met een telefoontje om het te regelen, en wist ff niet wat en hoe, maar het is heel simpel, je belt de garage zegt  okey en je komt langs. Dan loop je een beetje als een stoere man, okey ik geef het toe ik moet nog flink oefenen, maar het lukt aardig, je kijkt een beetje inteligent naar wat banden, je vraagt een offerte kijkt nog eens wat inteligenter, lacht wat lief kijkt dan wat dom , en ineens rennen tich  mannen voor je, en voor je het weet is je auto voorzien van 4 winterbanden, en dat is toch vakkundig gedaan... maar om eerlijk te zijn ik merk geen verschil met de zomerbanden maar dat kan ook aan mij liggen...
maar ik ben er wel blij mee, laat de winter maar komen en als het kan met heel heel veel sneeuw en ijzel, heb al sneeuwkettingen gekocht voor mijn schoenen en dat schijnt ook goed te werken dus kom maar op ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten