vrijdag 11 november 2011

als ik je aanraak.(flarden)



Als ik je aanraak
Als de nacht even maar
Zijn ogen sluit
Ik hem zie gaan
Ik weet dat de zon
De maan zijn licht laat zijn
Dan raak ik heel zacht
Even maar
Jou aan
In mijn gedachten
In je hart
In je ziel
Zodat jij voelt
Dat ik van  je hou


Als je je schuldgevoelens koestert

We kunnen blijven  herhalen
Dat we ons schuldig voelen
Maar dat lost niets op
We zullen ontdekken
Dat het niet anders kan
Dat het zo is zoals het zal zijn
Als we samen zien
Dat we verder gaan
Dat we dat willen
Dan weten we ook
Dat het zo is
 


Er komt een eind aan de pijn

Langzaam zal de pijn
Soms verdwijnen
In de tijd van niets voelen
Soms zomaar ineens
Is het dan daar waar het hoort te zijn
Zomaar komt er een einde
Aan de pijn
Soms zomaar is het dan zover
Dat je even heel eenzaam
Kunt zijn



Sluit me niet buiten

Sluit je ogen maar lief
Als je verdrietig bent
Huil maar om wat er kan zijn
Wees maar niet bang
Dat het zo is dat het zo zal zijn
Ik raak je aan in je dromen
In je hart
Ik laat het zijn
Stil heel voorzichtig
Laat ik het komen
Laat ik het zijn
Dat wat bij ons zal horen
Ondanks alle pijn
Maar ik vraag je
Sluit me niet buiten
Laat me ook in je hart zijn




Ach ik huil met je

Ik ben ongerust
Ik raak je niet aan
Ik verlies langzaam
De tijd dat het goed zal zijn
Ik ben stil
Ik denk heel langzaam aan het zijn
Ach ik huil met je
Maar jij kan dat niet beseffen
Dat ik met je huilen zal
Zolang jij huilen zal


Mag ik dan bij jou

Ik raak verstrikt in mijn hart
In mijn gevoelens
Die steeds zeggen
Dat ik van je hou
Ik ben stil
Ik raak me kwijt
Ik weet het ook niet meer
Wat ik moet
Wat ik kan
Als ik niet bij jou
Schuilen kan
Omdat ik naar je verlang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten