maandag 7 november 2011

1 keer meer dan jij



Eén keer meer dan jij by Edsilia Rombley

1 keer meer dan jij
Ben ik na vallen op gestaan
Bij elke keer mijn hart iets meer op slot gegaan
Zovaak stil gedroomd, dat tijd mijn wonden helen zou
Maar nu ineens blijkt dat allang gedaan door jou

Als er een zin was vertelde
Hoe jou stem mij dag verlicht
Als er een lied was dat bezong
Hoe ik je zie met ogen dicht
Als er een dans was die verbeeldde
Dat je de wereld bent voor mij
Dan zei ik, zong ik, danste ik, 1 keer meer dan jij
Voor altijd 1 keer meer dan jij

Soms is daar die angst
Dat alles een illusie blijkt
Dat op een dag
Een ander uit jou ogen kijkt
Maar angst is iets dat went
Zolang je hier maar bij me bent
En naar me kijkt met blikken die geen ander kent
Als er een zin was vertelde
Hoe jou stem mij dag verlicht
Als er een lied was dat bezong
Hoe ik je zie met ogen dicht
Als er een dans was die verbeeldde
Dat je de wereld bent voor mij
Dan zei ik, zong ik, danste ik, 1 keer meer dan jij
Voor altijd 1 keer meer dan jij
Voor altijd 1 keer meer dan jij
Als er een zin was vertelde
Hoe jou stem mij dag verlicht
Dan zei ik, zong ik, danste ik, 1 keer meer dan jij
Voor altijd 1 keer meer dan jij           

Een lied dat voor mij zoveel betekend en zoveel is...
meer dan deze tekst het is gewoon 1 keer meer dan jij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten