vrijdag 18 november 2011

ff wennen

Na een nacht van niet slapen maar wel proberen te slapen, maar steeds gedachten laten dwalen, me afvragen of de keus die gemaakt is wel de juiste is... ineens midden in de nacht wakker te worden gemaakt door een app en dit totaal ontaard in iets waar ik niet om vraag.. gewoon rust willen om te wennen aan, zat er kennelijk even niet in... maar goed dat is geweest.. we gaan weer vrolijk verder in het leven dat zo mooi is en waar ik zo van geniet omdat het leven zo geweldige mooie kanten heeft. Ik vraag me natuurlijk wel af of ik wel zo netjes heb gereageerd op de apps. maar ik bedenk me ook dat als je dingen naar je hoofd krijgt waar je niet om vraagt is het beter om het maar te laten en te laten gaan.
De nacht was in ieder geval geen pretje dat kan ik wel zeggen.. net als ik dacht te slapen dan schoten er wer gedachten door mijn kop maar ik heb goed opgeruimd, alles wat maar enigsinds naar de ex lief riekt is verdwenen, ook de adressen de tel nummers om zo te voorkomen dat ik misschien wil bellen etc.. daar heb ik gewoon geen zin in dat is wel duidelijk voor mij.
afgesloten en uit
De dag begon geweldig, ik had aan een aantal mensen al gesmst dat het over was en iedereen droeg zijn zorg om en voor me, ze waren er ze vingen me op en koesterden me ik vond dat heerlijk om eerlijk te zijn het was goed en heerlijk zo.. het maakte het leven meteen veel mooier...
de lessen verliepen wat stroever omdat ik toch wel moe was maar ook een beetje zat met mijn gevoel wat ik nou moest met dit gebeuren.. maar goed dat went ook al een beetje. Na mijn lessen lekker gaan sporten en ondanks dat ik moe was was het goed voelde het ook goed om te gaan. het geeft kracht en energie en je pakt je leven weer op dat is heerlijk..
daarna bij een vriendin lekker op de koffie en thuis heerlijk in bad om daarna naar een vriend te gaan die me uitnodigde voor de koffie omdat hij me zo lang niet had gezien en graag weer wilde zien
kortom het leven lacht zoals het altijd doet als je er maar naar wilt kijken en wilt zien
of er is geen nacht zo donker of de zon komt wel weer op



Judaskus

De kus die je me gaf

Bij het afscheid

Was een kus van zwakte

Van schuld

Ik heb hem geproefd

Maar dacht achteraf ik had beter

Mijn mond weg kunnen draaien

Omdat deze kus niet

Meer naar zoete liefde

Vroeg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten