dinsdag 15 november 2011

poedel of tekkel...of...


Gisteren moest ik lotussen met mijn collega in Wateringen. We kregen een papier met een opdracht met de dingen die we moesten spelen. We kregen meteen ook de opdracht dat we zelf er maar een feestje van moesten maken. Dit hebben we dan ook gedaan... Het ging goed, van te voren samen de letsels bespreken, samen doorspreken wat onze verhoudingen zijn etc, alles tot in de puntjes voorbereid.. maar 1 ding zijn we vergeten helaas... de scene met de vrouw die de hond uitliet.. zij liep met een hond, de hond schiet weg aan zijn lijntje, en ik struikel over de hond en breek mijn been, zij valt en heeft een grote wond aan de knie.... kortom leek me heel wat en goed. Terwijl we bezig waren, begonnen we over de hond, maar we zaten zover uit elkaar dat we niet van elkaar konden horen wat we zeiden.. Ik noemde de hond een poedel, een witte een lelijk beest.. haar hond was een tekkel. Ik vertelde over dat de hond eugene hete haar hond hete lady... daarnaast ook nog de verwarring over het geslacht.. kortom uiteindelijk werd het toch maar een omgebouwde omhoogevallen tekkel....
ja je moet soms wat.. maar wat hebben we gelachen met elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten