zondag 6 november 2011

Blij dorp.... i phone.... gouda

zaterdag met Alexander naar Blijdorp gegaan, wel ff wennen aan vissen in een bak water, terwijl je het kent van snorkelen.. maar goed het is ff wennen, maar ik moet zeggen het gaat wel snel hoor dat wennen... dus ik ben erg blij daar geweest. Het blijft een mooi park, waar je prachtige beesten kan zien. Alleen vind ik het erg jammer dat het park zo onduidelijk is, ik heb altijd het gevoel dat ik de meeste dieren niet zie omdat ik weer van de route afdwaal... of weer net ergens een bordje mis met baviaan, of olifant of leeuw.. ik weet het niet ik ben er niet sterk in... ik verdwaal en dwaal, soms wel tig keer door de chineze tuin of de japanse boudour... het is niet altijd even geslaagd. Het gezelschap en het weer daarin tegen was bijzonder aangenaam, en extra genieten.... soms zit geluk in kleine dingen en als je dan samen dwaalt en wat praat en geniet is het extra  mooi.
Ik had deze dag gekozen omdat ik voor het eerst eens echte fotos wilde maken met mijn spiegelreflexdigitale camera.. nou dat is geen succes.. ik heb alleen bewogen foto's die dus niet echt leuk zijn geworden... maar dat is niet erg dat heeft ook zo zijn charme...  ik heb dus van de 200 fotos er maar een paar over en die zijn juist gemaakt met mijn oude digi handtoestel.. dus ja.. dat is ook niet echt een geweldige actie maar we blijven oefenen met de digi...
Daarnaast rommelt mijn iphone behoorlijk, regelmatig ben ik van alles kwijt er op , of werken apps niet meer soms doet niks meer daar en dan baal ik.. ik weet niet wat er aan de hand is met dit toestel maar zo leuk als ik het vond hoe minder het gaat worden.. hoe ergerlijker ik het ga vinden maar goed
hij ligt weer eens te synchroniseren en weer eens zich te herstellen.. en dat duurt en duurt maar het zal er bij horen..
Verder dit hele weekeinde maar gewoon bij Alexander geweest, samen even gekeken bij het huisje wat hij heeft gekocht en samen dwalen door Gouda, langs de oude eik.. en ja die moet ik aanraken dat kan ik niet laten zoiets oers zo iets echts dat moet ik vastpakken en van genieten.. ik vind het goud en prachtig zo oud zo oer zo echt.. heerlijk
Later naar huis en even bij heleen langs voor mijn zondagse kijk op het leven en het leven te bespreken bij een kop koffie heerlijk genieten is dat weer altijd




Geen opmerkingen:

Een reactie posten